fredag den 17. april 2015

Fuglemoder lærer ungerne at flyve-Fredag den 17 april 2015.

 Igår aftes sad jeg og lavede blog med lille miss prudst.





 Jeg lavede n lækker madpakke til i morgen.




Efterfulgt at et dejligt bad, og så i seng og sove.

 Bare rolig, jeg har tøj på på billedet...


Ej, her til morges lå jeg og studerede en fuglemor, der var ved at  lære sine unger at flyve.
Det var virkelig sødt.
Jeg så hvordan moderen tog fat i sin unge med næbbet, og kastede den op i luften..ungen hoppede bare ned på taget igen, og så kastede moderen den op i luften igen..men det endte dog med at alle 4 unger fløj glad rundt.















 Moderen var sådan en lille tyk en, der gik op og ned af taget, og fløjtede på sine unger..det lå jeg og kiggede på i ret lang tid.


Ca fra 07:00-tiden, for jeg vågnede på det tidspunkt og kunne ikke sove mere..vi skulle dog også først møde 10:30 i skolen igen idag.


 Og ved 07:50, stod jeg op.


















 Det er jo kun fredag en gang i ugen, så jeg lavede kakao til morgenmaden.
 Jeg fik ringet til tandlægen, og lavet min tid om..detblev godt nok en onsdag ved 14:00-tiden og jeg har ikke lyst til at vente så længe, når vi har fri 10:30 om onsdagen..men nu må vi se..shopping kan man jo altid lave i 4 timer, hahah...:) og en gåtur..
 Læste avisen.


Og da det var tid, gik jeg op til bussen. 






Hver gang jeg ser nogle der har sat flag op, så hvisker jeg sådan lidt lydløst "tillykke med fødselsdagen"..:D
























 Uh, yaaaa, lige præcist, da jegvar ankommet til brugsen kom der en sms, om at ,in april goodiebox var ankommet til brugsen, og jeg kunne hente den,,perfekt timing..og bussen kom først 53..


Så den gik jeg ind og hentede.





 Og gik op til bussen.







 Ja, så var jeg oppe ved busstationen, så det kunne ikke være mere perfekt.






 Der ventede jeg på bussen.


















Inde i bussen.






 Jeg har hele morgenen prøvet at opdatere den nye IOS, men jeg har for lidt plads på min mobilos..



 Så var jeg i sønderborg.



Byen var så levende på det tidspunkt, og summede af mennesker..jeg ville næsten ønske at jeg havde fri, og ikke skulle i skole, lige på det tidspunkt. 

 Jeg kunne ikke vente med at åbne min goodiebox, da jeg kom hen til skolen, haha..men den får i jo først at se i goodiebox-indlægget.





Efter engelsk fik vi fri.




 Jeg gik ind i borgen for at mødes med Ida.











 Derefter ind i slikbutikken..jeg er faktisk ved at være lidt træt af deres slik..efterånden.





 Vores far var i sønderborg, så han tog os med hjem.





 Hjemme.

Hahaha, lige mine ord og tanker omkring skrald.


 Jeg lukkede hestene ud.










































 De har krudt i røven de to..:)





















































Mig Ida sad udenfor i det gode vejr.
jeg læste blade og aviser, Ida spillede på guitar.














 Harald den fine kat, er en dygtig chamør.




Se bare der.








 Jeg prøvede stadig at opdatere.



Jeg fik en virkelig spontan lyst til at løbe mig en tur, imens min mobil opdaterede, så den tog jeg selvfølgelig ikke med ud på løbeturen. 



 Det var en enormt dejlig løbetur, og jeg tror aldrig nogensinde jeg tager min mobil med på løbeture mere, for det er nogle idiotiske pestilenser at bære rundt på..det var en lettelse at løbe fra mobilen.

Da jeg var hjemme, var opdateringen på pause, og jeg havde regnet med at den var færdig.


Men jeg fik den igang igen. 




 Jeg har slettet alt der kunne slettes, bare for at have plads nok.
 Jeg har jo også ret mange billeder.



 Ikke alle kommer på bloggen, men bliver slettet igen, efter at jeg har lavet indlægget.

De vil have deres mad.














Og den fik de også. 


De to vilde flower-power-horses kom ind og fik deres mad også.




























 Satte mig på gulvet, ja, det gør jeg tit.











Uuhh, så var den endelig endelig opdateret. 




 Og så skulle jeg installere det jeg havde slettet igen.




 Og lægge vasketøjet sammen.



Mig og Ida så lidt disney sjov.

















Alice kom hjem fra hendes lejrskole ved 23:00-tiden, da en der også bor på als kørte(altså forældrene kørte) hende hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar