tirsdag den 28. april 2015

Tur til Gram å-Tirsdag den 28 april 2015.





Godmorgen:)








'









Klassen skulle idag ud og se på Gram å, da vi skulle undersøge åen. 

Jeg elsker at have gummistøvler på, og det skulle vi netop have på, yaaay.




Sønderborg.









Efter dansk kørte vi afsted mod Gram.
Så vi kørte kl 10:45.
Hahah, vi var 11, da vi kørte afsted, i en hel bus, der var lidt morsomt, men det var en rigtig hyggelig tur op mod åen.









Henne ved åen undersøgte vi jo den.
Det var mega hyggeligt. 


Jeg tog et par billeder, men jeg tager selvfølgelig ikke billeder af folk med. 
















Da klokken blev 15.00 kørte vi afsted til skolen igen. 



Og efter ca en time, var  vi hjemme ved skolen igen, og fik fri.
Jeg kunne lige nå den bus der gik 55.

Hahahah, lige da jeg var steget ind i bussen, og den skulle til at køre fik jeg en sms fra far, om at han godt kunne hente mig.

Årh, jeg elsker de der anmodninger man får hver dag, hvis man har lavet en status for et par år siden.




Hahah, jeg var SÅ pinlig i mine statusser.























 Og så tog jeg bussen hjem.







Man kan bare se at alt det springer ud, det er virkelig smukt.




















 Hjemme.

















 Der lå en lidt ulækker gave foran vores hoveddør, fra en af vores katte..haha:)



 Der var hun:D






























Jeg fik aldrig spist slikket, som jeg skulle spise på turen hjem, så jeg havde det da jeg kom hjem.


 Jeg byggede et lille fort, for nu skulle jeg altså lave et par lektier.


 Det var dejligt at brændeovnen var tændt, så det varmede.
























 Hahah, jeg klæbede bommene fast på min ipad, bare fordi jeg kan.










 Lukkede hestene ind.






















 Fodrede kattene.



 Minnie emmanuel  var allerede startet på maden.







Jeg havde brug for at gå en tur, så det gjorde jeg. 





















Lektier tager livet af mig, ihvertfald det med at vi lige fik stukket 24 fremlæggelser på os(vi skal ikke fremlægge dem, men have dem klar, hvis vi nu trækker et af emnerne til eksamen.) 






































 Gåseæg.



 Ej, kan i huske da man var mindre, og gik og sugede honning ud af disse blomster?.
Jep, jeg gør det stadig.





























































Home home:)






 Jeg elsker dette træ, vi har på vores terasse, det blomstrer hvert år...så smukt.






 Prudst ville vidst gerne med ind.






 Jeg lavede lidt lektier, og delte min mad med prudst(hun fik kun kød)






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar