lørdag den 25. april 2015

Loppemarked-Lørdag den 25 april 2015.

 Det er så dejligt bare at kunne ligge og dase i sin seng, når man vågner i weekenden..der er ingen hast med at stå op.
 Jeg lå bare og læste og kiggede på min mobil












 Stribe kom op.
Hele tiden da jeg lå og læste med lukket vindue, kom hun ikke op på taget, men lige så snart jeg åbner vinduet, hopper hun op på taget og ind af mit vindue.



















 Vi gjorde os klar til at tage til sønderborg der ved 11:00-tiden.





 De andre var kørt op og tanke bilen, men jeg er så langsom at de kørte uden mig, haha..så jeg skulle gå op til brugsen og der ville de samle mig op.








 Jeg havde taget min bog med, og ipad med ifald jeg kunne nå at lave et par lektier.



 Og så samlede de mig op.














 Vi skulle lige på biblioteket, da Alice skulle låne en bog.





Ny, tatoo, haha:)














 Jeg blev færdig med at læse i min bog.



 Vi kørte videre til et loppemarked, der er hvert år.





























 Det var rigtig hyggeligt, og der var en rigtig god stemning.



































 Vi fik en pølse og brød til kaffe.
Den var rigtig god.




 Hahah, de andre gik ind i bilen og spiste, men jeg satte mig ud på græsset.





 Efter et par timer kørte vi videre.








 Vi spadserede lidt rundt i butikkerne, for at kigge på ting og sager.
 Jeg fandt et mere-måske ønske til min fødselsdag.
















Et nyt ønske til min fødselsdag. 








 Mig, Ida og Alice kørte lidt rundt på et skateboard inde i butikken, haha, ingen af os ved helt præcis how to ride it.











 Mor og Alice kørte hjem i bil, da Alice ikke gad at betale 32 kr for en busbillet hjem.
Mig og Ida ville gerne tage bussen hjem.
 Vi skulle vente 40 minutter før bussen kom, så vi gik en tur i regnvejr.

















 Broen begyndte at åbne sig, lige da vi var kommet hen til broen, det var ret vildt at stå lige ved siden af den.

























 Vi gik ned til Alsion.
Det var en rigtig hyggelig gåtur derned.
Jeg elsker at gå tur i regnvejr, for det er så hyggeligt, og man bliver dejlig afkølet.














 Da klokken var ved at være den tid, hvor  vores bus kom, gik vi hen til stationen.






 Og gik hjem.



























 Og så var vi hjemme.























































 På loppemarkedet fik jeg købt en rigtig smuk bog.
Alle de her 3 ting kostede tilsammen 10 kr, så det var da meget godt.





Og en rigtig nuttet sæl, lavet af stearin. 


 Og den smukkeste adressebog ever, (der var heldigvis ikke skrevet noget i den.)



 Jeg fik faktisk også læst min halo-bog færdig, så nu skal jeg igang med en ny.






 Jeg gik lidt rundt sammen med Harald.








Og stribe.













 Jeg fodrede kattene.
 Og så så vi downton abbey.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar