tirsdag den 14. april 2015

Romkugle med krymmel-Mandag den 13 april 2015.

 Jeg var stadig lidt influenza-agtig da jeg stod op, men jeg ville i skole, for det var nemlig idag vi skulle have svarene tilbage fra terminsprøven.


















 Jeg hamstrede Alices øreringe, for jeg gad ikke lige at finde mine.





 De film jeg skal aflevere idag(som jeg ikke fik set) er disse 3 stk.




 Jeg faldt over et sært ord i avisen..jeg undersøgte det, og det betyder.
optagelse af studerende på et universitet..eller indskrivning i universitetes matrikel.


Så gik jeg op til skole.
Ida skulle møde før idag.



 Man kan godt se begejstringen i mit ansigt, haha, det var skidekoldt.

Sønderborg.






 Jeg gider snart ikke gå den vej mere, for jeg møder ham der manden hver dag, som jeg kommer til at smile så fjoget til..man skulle tror jeg var forelsket i ham, men det er jeg ikke, han ser bare så komisk og sur ud..han gør mine morgener lykkelige...haha..

Men på den ene side set, jeg smiler i ca 2 minutter bagefter..








I idræt lavede vi vores cirkeltræningsprogram sammen med klassen, det var faktisk rigtig sjovt, ville bare gerne have været mere frisk(havde det stadig lidt influenza-agtigt)..haha, men bagefter følte jeg mig meget friskere, men man siger jo at motion på en måde udrenser sygdom, og det er jo egentlig rigtig nok.

Friii til normal tid.



Da jeg havde været på biblioteket og aflevere mine bøger ventede mig og Ida på bussen.




 Men vi havde lige 20 minutter til at købe noget mad på lagkagehuset..jeg ved det er skidt i ugedagene...har givet mig lov til at slikke alt det jeg vil fredag(efter skole), lørdag og søndag.

Det virker faktisk også, men idag smuttede det, ups:)
 Romkugle.

Vi har aldrig prøvet dem med hvid krymmel på før.






Vi tog bussen og gik hjem.

Det var okay varmt, men det blæste altså også.




 Vi tog over marken.





Hjemme. 





 Jeg gik ud og lukkede hestene ud.




























Ej, hvor smart, hvis man søger på fugu luggage one case traveller på youtube..det er super smart. 

 Jeg gik igang med lidt kemi til i morgen.


 Klædte om til zumba.








 Lavede madpakke.
Fordi at vi skal være i skole til 16:25 imorgen har jeg taget lidt mere med end normalt, og så kunne min madpakke ikke lukke..derfor elastikket.


 Je ggik op mod bussen..nu virker busstoppestedet heldigvis igen.

















 Ventede på bussen, det var godt nok koldt.




 Det var lidt svært at tage en selfie på det tidspunkt, da der var en dreng der stod lidt væk fra mig..det ville være lidt..mærkeligt at begynde at fotografere alt muligt...

Endelig kom jeg ind i den vare bus.



 Bussen standsede ikke der hvor jeg normalt hopper af(stopknappen virkede idiotisk nok ikke)..men jeg ved at den altid stopper ca 3 minutter senere, og det er endda tættere på zumba-stedet..jeg kan bare godt lide den lange gåtur der er.
 Når jeg kommer hen til zumba-stedet, så er zumba-læreren altid kommet, da hun øver en halv time før os..på det tidspunkt er jeg der også.

Men fordi stopknappen ikke virkede, så kom jeg før..
 Så gik jeg mig da bare en tur...og undersøgte byen.
 Men det var kooooldt..












 Waaauw, jeg vidste ikke der fandtes dette smukke sted i havnbjerg.







 Det gør der altså....

Så var hun kommet.



 Jeg satte mig ind og lavede lektier til i morgen..geografi.















 Efter zumba hentede far mig.

 Vi skulle lige på fakta og handle..

Øv, ham den søde dreng var der ikke idag..
 Nå, skidt så kørte vi hjem igen.






 Kassen fra min cykel skulle bæres hele vejen rundt om vores hus og hen til skraædespanden(altså den lange vej, da min far ikke ville have at vores bed and breakfast gæster skulle se en papkasse..oh, jesus..)







Den skide papkasse...jeg havde ikke regnet med at sådan en papkasse til cykler, ville være så godt klampet sammen, den er jo skidesvær at brække istykker..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar