tirsdag den 7. april 2015

Faldt mentalt i søvn-Tirsdag den 7 april 2015.

















uh, jeg kan ikke finde den her sang på spotify..men den er da ret god.


 Påskeferien er jo ovre nu, så på vej i skole igen.


Jeg elsker min taske, den er så fin, og der kan bare være så mange ting i.




 Sønderborg.


 Vi skulle møde 08:30 idag, men der var ikke en bus der gik så jeg var i sønderborg som jeg plejer, så jeg gik mig bare en tur.




























 Det var virkelig afslappende at gå nede ved havnen.
Lydende var bølge-agtige.




























 Og så var jeg kommet hen til min skole ved 08:10-tiden.
 Vi skulle se en ældgammel dokumentarfilm om den 9 april-besættelsen..den tog en time.
Jeg var ved at falde i søvn, den var simpelthen så kedelig.

Derefter skulle vi set et klip der varede en time, fra serien matador, det var mere spændende, for


 Og så tog jeg hjem.
 Og så gik jeg hjem.
 Jeg tog den lange vej hjem, igennem byen.




































 Harald hilste på mig, da jeg kom hjem.






Jeg gik lidt rundt med Harald.



 Jeg lukkede hestene ud.
















Min far havde haft transamen til syn igår, og den var gået igennem, så han havde taget negerkys og franskbrød med hjem. 


 Så vi fik kaffe.



 Jeg valgte en med kokos.



 Øv, der var ikke noget net, fordi jeg havde taget min computer med op på værelset, da jeg ville lave blog deroppe i aften.
 Endelig virkede det.


Jeg har fundet en ny sang, den er faktisk ret god.



 Jeg gik op på værelset og lavede geografi-lektier.






 Jeg fodrede kattene.




 Prudst var gået igang.







 Jeg lukkede hestene ind.









Jeg har lavet lektier og skypet lidt med venner og veninder.

Nu vil jeg gå i seng.

Jeg skal i biografen sammen med min klasse i morgen, ved 10:-00-tiden, og se 9 april, da vi jo har om besættelsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar