torsdag den 9. april 2015

I biografen med klassen-Onsdag den 8 april 2015.





Ej, igår afte så jeg en video af en 8-årig pige, der var mega god til det der stang-dans..det er helt vildt.












Jeg smurte madpakke.
Ja, jeg tog kun en stump gulerod med, da vi jo skal i biografen i morgen, og nok spiser en masse popcorn.



































Jeg skulle selv gå op til bussen her til morges, da Ida først skulle møde 08:45 på hendes skole.










 Bussen var vildt luksus idag.
den så bare ny og ren ud.





 Sønderborg.








Jeg har ikke kunnet finde mine høretelefoner lige siden weekenden..ret trælst. 







Og så lå de i mine bukselommer..så jeg har gået rundt og ledt efter dem..mens de var på mig.. 

 Vi havde matematik i første modul.
Ved 09:30-tiden gik vi ned mod biografen.
 Vi skulle i biografen og se 9 april.
Jeg sys ikke at filmen var den bedste, da jeg sys de brugte alt for lang tid på alt mulig ligegyldig bras i filmen.
De kunne godt have taget noget med hvordan deres familier havde under besættelsen og hvad de gik og lavede.

Kampene var sådan set godt lavet og illustreret som det godt kunne have været dengang.

Der var en der prøvede at snakke sønderjysk i filmen..øh..ordene var slet ikke rigtig udtalt..(siger jeg der har kunne tale sønderjysk fra da jeg kunne snakke..)..

da de skulle sige en, sagde de en..det hedder jen.

Da de skulle sige tilbage..sagde de tilbau..det hedder tilbach.

ocv osv..det er en skuffelse at ham der snakkede sønderjysk ikke engang sagde ordene ordentligt.

Filmen var slut 11:50, og vi fik fri.




Jeg gik hen mod bussen. 


 Ida fik faktisk fri kl 12:00, så vi kunne følges hjem.

Jeg gik hen mod hendes skole.








 Og vi gik hen til bussen.


Men jeg skulle lige på biblioteket og aflevere 3 film. 

 Så der gik vi hen.









 Ida ville gerne i genbrugsbutikken, så der vandrede vi hen bagefter.

















Og derefter i borgen. 




 Vi var sultne.
















 Vi gik ned til havnen for at spise det vi havde købt.









 Nuuuurh, vi mødte den der nuttede kat igen..og snakkede lidt med den.









 Wauuw, hvor er det smukt.



















 Vi satte os på bakken og nød vores romkugle.




 Og resten af madpakken.




















 Da vi havde spist, solet os og snakket, gik vi tilbage til busstationen.





















Og tog bussen hjem.



 Gik hjem.


















 Det er dejligt at gå på marken om sommeren, så den tog vi hjemad.

















 Harald sad åbenbart og ventede på os.haha..:)










 Far er igang med at grave et par huller, til et nyt hegn.












 Hegnet skal være ved den lilla streg.


 Lukkede hestene ud.



































 Mig og Ida hoppede lidt på trampolin. 






































 Jeg skulle lave lektier..men gad ikke..gjorde det dog alligevel.



 Mig og Ida prøvesmagte kakao.

Jeg er egentlig ikke sp vild med kold kakao, foretrækker det varmt, eller varmet op.

Men jeg elsker alligevel at drikke det.







 Fodrede kattene.














 På biblioteket fik jeg lånt denne film.

 Og denne film, da den er med keira knightley, en af mine ynglingsskuespillere.




 Lektier....















Smurte madpakke. 

 Klædte om til zumba.

Det var sidste omgang zumba i guderup i år.
Mig og Ida vil dog ikke gå til det næste år, det var ikke noget for os.

Men zumba i havnbjerg, er vildt fedt, så det fortsætter jeg med.

 Vi cyklede op til zumba idag.

























 Og så var zumba slut.


Det var mørkt da vi skulle cykle hjem, men vi kom da hjem.

Vi gik ud i stalden med prudst, som vi gør hver dag. 





 Jeg så lidt youtube.

Det har jeg faktisk ikke så meget tid til i hverdagen mere, så jeg er heldig, når jeg får tid til det.



 Ups..så kom jeg også til at shoppe lidt...




 Gik i bad.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar