onsdag den 22. april 2015

Evalueringsopgave dræber mig-Onsdag den 22 april 2015.










Her til morges da mig og Ida gik op til bussen var dem der arbejder for min far på marken, igang med at udlægge gylle. 

 Jeg elsker duften af gylle,det dufter så godt.
Jeg er jo vant til lugten, mens andre sys det er noget klamt noget.












Jeg savner at lavet noget med landbrug..det gør jeg jo ikke lige nu, jeg har fortiden travlt med skle og lektier..jeg glæder mig bare til at jeg skal til frankrig om et par år og arbejde ed landbrug. 









Ankommet til sønderborg.





Jeg sys ikke jeg har mødt ham den sure mand i 2 dage..måske møder jeg ham i morgen. 































































 Da kl blev 10:30 havde vi fri.





 Ida fik fri 11:20, så jeg gik lidt rundt i sønderborg, for at vente på hende.

Jeg gik hen til biblioteket.





















 Og fik afleveret perks of being a wallflower dvd, og så fik jeg lånt en bog om matematik.







Jeg tog lige et smut ind i borgen i kvickley efter tyggegummi.




















 Nu skulle det være at jeg lige vandt en million, så jeg besluttede mig for at købe et skrabelod.
Jeg vandt dog ikke noget på det, det havde jeg også regnet med at jeg ikke gjorde.
Jeg går stadig og håber på at jeg en dag vinder nogle penge.







 Jeg gik ned mod havnen.
 Imens jeg spiste gulerødder..jeg er blevet ret god til at gå og spise madpakke i offentligheden..haha, gør det overraskende tit..men jeg spiser mest gulerødder fra min madpakke.

















 Så havde Ida fri, og vi mødtes.







 Hahah, jeg fik købt en af de dersens sutter, som smager helt vildt godt..det er måske lidt fjollet, men jeg elsker dem.


 Mig og Ida tog os lige en hurtig sandwich på silles mad..jeg vil prøve at skrue lidt ned på det jeg bruger mine penge på.
Det er for det meste mad og tøj, og jeg har egentlig ikke brug for så meget mad og tøj, så i den nærmeste tid, vil jeg prøve ikke at købe så mange af de ting jeg ikke har brug for.
 Vi gik op mod bussen.





 Men Ida kom i tanke om at hun gerne ville se på nogle solbriller, så vi gik hen til borgen igen, for at gå ind i h og m.






Og kvickley..derinde fik jeg købt en saft, som jeg troede var en rigtig god og velsmagende juice..den smagte ret klamt..faktisk. 





 Hahahah, solbriller for viiiildt.

 Jeg fandt et gave-ønske mere.
Denne fine taske, som jeg kan bruge til skolen, hvis vi kun har et fag eller ikke skal have så mange ting med.









Og disse solbriller. 





Og noget neglelak.






 Og så tog vi hjem, jeg skulle jo hjem og lave videre på evalueringsopgaven.








 Jeg vidste bare at dette var et fejlkøb.



 Vi gik hjemad.








 Og så på flotte blomster.














 Da jeg var kommet hjem, var der kommet en pakke.

 Jeg fik hestene ud på marken.


















 I den pakke jeg fik, var der nogle mega fine bukser, i et underligt materiale.










 Nogle ringe og en ankelkæde.
 Meget meget små ringe, der skal sidde på ens fingre på yderspidsen.









 Og ankelkæden.
den er rigtig fin og elegant.

 Skal jeg lige demonstrere mine ulækre fødder her.





 På onsdag har vi fri fra skole, da vi altid kun plejer at have engelsk om onsdagen, og læreren skal noget, så vi har fri.
Så fik jeg jo lige en god tid til tandlægen, det var meget meget smart.
 Det var denne her bog jeg fik lånt på biblioteket idag.
Jeg er meget glad for at have fundet den, da jeg tror jeg vil komme langt, hvis jeg fordyber mig ned i den.
Den er illustreret meget godt og jeg forstår den faktisk lidt bedre end alle de andre matematikbøger egh ra set i.
























 Jeg var lige ude og nippe til det dejlige vejr, inden jeg skulle op på mit værelse og begrave mig i evalueringsopgaven.






 Det der saft jeg havde købt i kvickley smager virkelig ikke af noget, og det smager heller ikke særlig godt, så jeg prøvede at blande det med vand, men det hjalp ikke.
Jeg tænker t jeg vil prøve at blande det med noget hyldeblomst på et tidspunkt.




 Så gik jeg op og lavede opgave.





















 Man bliver ret træt efter at have lavet opgave i ca 5 timer.







 Tog en pause, hvor jeg fodrede kattene.




 Lukkede hestene ind.


 Og cyklede mig en tur.





















 Jeg elsker at kunne komme ud og cykle igen, det er en dejlig frihed.









































 Alle de små ænder er så nuttede.










 Da jeg kom hjem lavede jeg madpakke, og så lidt tv med min mor, og nu vil jeg i seng.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar