søndag den 26. april 2015

Chokoladekage-Søndag den 26 april 2015.

 Ej, igår aftes sad jeg og så en dokumentar om en lille pige der havde en sygdom, hvor hun ikke rigtg kunne vokse.
Det var rigtig spændende, men også meget synd, for hun kan jo ikke gøre for det.
Den hed the tiniest girl in the world.



 Hun hedder charlotte, og hun er virkelig sød.

Dokumentaren var fra da hun var 3 år gammel, og nu i 2015 er hun 5 år gammel.



























Og her til morges ringede mit vækkeur kl 09:00. 

Men jeg lå og læste og kiggede på min mobil, og stod så op kl 10:00.


 Og så fik vi søndags morgenbord.









 Prudst havde taget min plads, den lille søde skid:)




'


 Vi sad lidt og snakkede og læste blade.






 Derefter læste jeg dagens avis.













 Fik noget arbejdstøj på, da jeg skulle ud og lave noget træ.





 Jeg ligner sådan en tyk ged i denne her jakke, men det r min ynglings arbejds-jakke.




Haha, det er også en vinterjakke, der fylder noget.


 Der var nemlig ikke mere træ.

 Jeg lukkede lige Pinkey og Bruno ud, så Ida kunne muge ud.
 De har også godt af at komme lidt ud i regnvejr.























































Og så fik jeg lavet lidt træ.
























Nuurh, Prudst fladede godt nok ud..men det var mega sødt.



 Alice var igang med at bage en chokoladekage.
Den så rigtig godt ud.

 Jeg ville gøre arbejdet færdigt inden vi skulle ind og have kage til kaffen, så jeg prøvede på at skynde mig.

 Men det kunne jeg ikke, for der var en smule tilbage, så jeg gik ind til kaffe.
 Vi fik franskbrød.





Og Alices chokoladekage. 








 Efter kaffen gik jeg ud for at gøre mit træ-arbejde færdigt.







 Og så var jeg færdig.








Og lukkede bisserne ind igen. 






 Vores jordbær er godt igang med at gro op, jeg glæder mig så meget til at der kommer en masse jordbær, man kan samle i en skål, og bare gå og spise af.
Det er så lækkert.





















Jeg fodrede de søde katte. 




 De lilla blomster i potteplanterne er så smukke, det ser så godt ud.




 Og så skulle jeg til det kedeligt.
Nemlig at lave lektier.













 Imorgen inde kl 12:00 skal vi aflevere vores evalueringsopgave på kontoret, men jeg har allerede lavet den, printet den ud, og fået sendt et eksemplar, som vi skulle.



 Jeg lavede en oversigt over alle de emner jeg skal have lavet en fremlæggelse til.
Der er 24, men det er godt at være forberedt.

 Ida havde lavet en rigtig lækker aftensmad.




 Jeg tog et dejligt bad.








Nu er det blog, madpakke, en halv times lektier, og så i seng. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar