tirsdag den 14. april 2015

Skole til 16:30-Tirsdag den 14 april 2015.


























Igår aftes fik jeg malet mine negle i en ny farve.





 De her ringe falder bare af, som tape på græs..virkelig tit.





Jeg tjekkede bustiderne, til bussen, da vi jo får fri 16:30 imorgen.
Det er helt perfekt. 


I bussen.


 Ankommet til sønderborg.




Åh, nej, Idag smilede jeg mere end jeg har gjort før, til ham der manden..det er simpelthen så pinligt, får han ved det..han ved jeg smiler hver gang vi går forbi hinanden....


 Skolen.









 Vi havde dansk, hvor vi skulle se en film fra gammel tid...den var i sort/hvid..den var faktisk ret god, jeg kunne måske godt se den igen engang.
Den hed "der var engang en krig"

Geografi hvor vi fremlagde lidt (det som jeg lavede igår)..og hørte de andres fremlæggelser.

Og så til sidst havde  vi jo værkstedstime(jeg mener det er sidste gang i år inden eksamener og sommerferie).

Der skulle vi læse et kapitel om hvordan man forberede sig til eksamen og hvad der er godt og skidt at gøre.

Derefter var der fri leg..jeg besluttede at gå igang med at læse lidt på eksamensspørgsmålene.


Så fik vi fri 16:30.





Og jeg gik hen til bussen.

Dagen har været god, og den føltes overhovedet ikke så lang.






 Jeg kunne lige nå at gå ind på lagkagehuset, og få mig en thebolle..men der var ikke flere, og så blev jeg forvirret(typisk mig) og tog det første, det billigste jeg kunne finde..flot..



 Det hed noget enormt skørt noget..som flopper, eller flapper,eller flipper..whatever, you name it.

Jeg gik derefter op til bussen.




 Jeg skulle vente indtil 16:55..længe leve bustider..men det var egentlig fint nok, for så kunne jeg spise min flapper, flipper, flopper.
 Jeg elsker at sidde og  vente på den der afsats..







 Sad og spiste og ventede på bussen.






 Arrrhjjj, jeg ved godt det er urespektabelt at tage billeder af folk man ikke kender(billedet er med vilje gjort mindre, for at man ikke kan kende drengene på billedet)...men der var to drenge der sad på en bænk..den ene tabte sin bon(indkøbssedel) på jorden.
Og han samlede den overhovedet ikke op!.
Han kiggede på den, og satte sig ned igen..



 Det kan gøre mig så vred og irriteret på generationen yngrer end mig(jeg siger ikke alle gør det, men nogle gør)


Øh, hallo, det tager jo ikke et helt år om at samle en bon op og putte den i skraldespanden., det tager højst 10 sekunder, hvis man er heldig og hurtig..dovne skiderikker.. 




Hvad skal der dog ske med verden, hvis alle er for dovne til at samle deres skrald op..

Jeg sad inde i bussen, så jeg kunne ikke gå ud til dem og samle det op, ellers ville jeg have gjort det. 


 Århg, jeg hader Dan jørgensen..
Hvis jeg skulle skrive om det, ville det tage 50 sider..eller mere..

Jeg er enig med at man skal hæve straffen for dyremishandling.

Men jeg er fandme ikke enig med ham om at landbruget er et dårligt sted..tværtimod, landbruget er vores indtjening, og det har det været i millioner af år..landbruget er et dejligt sted, det er der jeg føler mig hjemme, og det har givet ,mig så meget at inspirere mig i, og fordybe mig i.

Jeg kan ikke lide at han dømmer landbruget fra en tv-vinkel eller fra de sociale medier, han skulle selv tage at prøve at arbejde i landbruget,, men sådan en idiot kan nok ikke finde ud af det..han tror han er smart..

Årh, jeg bliver så sur på folk der dømmer ting uden at sætte sig ind i det..
 Åh, kunne ikke lade være..
Andre er vidst enige..







 Årh, lige nu er min gamle efterskole i frankrig, der hvor jeg var, da jeg var på efterskole.


 Jeg gik hjuem.

Koldt koldt koldt..jeg er snart træt af at få blæst i hovedet hver gang, man kommer udenfor.



























Hjemme 17:30.. 
Det er ved at tage form det hegn.





















 Nogengange kommer jeg syngende rundt om hjørnet..idag kom jeg rundt om hjørnet imens jeg talte engelsk.og det er ret akavet, når der står nogle gæster fra vores bed and breakfast der.



 Det gjorde der heldigvis ikke idag.


























 Hun hader mig..prøver at flygte :D

















 Gav de kære små mad.





 Jeg lavede mig noget the, så jeg kan få den irriterende forkølelse-følelse væk.

Jeg er begyndt at hoste igen, og jeg hader at hoste.







 Ej, det havde en virkelig flot farve.




Jeg slappede af, og så lidt youtube. 







 Og lavede blog for de sidste 3 dage.

 Sammen med Prudst.

























 Woow, det er vildt det her han kan..og så på et løbebånd.










 Jeg så lidt hammerslag.
Det er faktisk ret interessant, og sjovt at se hvordan andre folk indretter deres huse.






 Jeg frøs som en eskimo..




Aftensmad.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar