onsdag den 22. april 2015

Impulskøb, for vildt-Tirsdag den 21 april 2015.















































 jeg har faktisk bare en buksedragt nedenunder, hvor jeg så har taget en trøje over.



























 Så var jeg ankommet til sønderborg.











 Hahaha, udenfor skolen stod der et par mennesker med disse poser, og delte dem ud.
Det er poser, hvor der stod en masse hjælpelinjer osv, til dem der har det svært, eller bliver misbrugt osv..ihvertfald dem der trænger til hjælp.

Jeg sys det er rigtig godt at de gør det, så man kan redde menneskeliv, og hjælpe nogle sjæle.


 Inde i posen var der en blyant.








 Og flere ting, men det kunne jeg ikke nå at tage fotografier af, da timen startede.

Kl 10:00, da vi havde haft dansk, begik mig og min klasse os ud til alsion, for at høre om universitetsuddannelser.







 Kl 12:00 var foredragene færdig og vi kunne gå rundt til nogle messer og høre lidt mere om uddannelser, men vi måtte også gå hjem, så det gjorde jeg.



 Vejret var mega fantastisk.

























Vi skulle have geografi lige bagefter. 

 Der var et mega lækkert bolche med i den der pose..waauw, det smagte altså rigtig godt.




 Åh, mit penalhus er ved at revne..det er ret trist, da jeg har haft det siden 6 klasse...



 der var også en kuglepen i posen.






Og et viskelæder.




 Haha, er ikke den eneste der sidder i klassen, bare rolig.






 Vores dansklærer havde glemt at vis skulle have værkstedstimer.
Det er sjældent at vi har værkstedstimer..det er kun engang imellem, og i de timer har vi dansk, matematik, fysik, geografi eller biologi, det er hvad læreren bestemmer.

Nå, så vi gik hjem.
Ellers havde vi fri 16:30..

Så vi fik fri 14:00, da læreren jo havde glemt os.
 Var lige i fona, med en fra klassen, og fandt et nyt fødselsdagsønske til min fødselsdag.

 Så gik jeg lige ind i borgen.







 Jeg skulle lige se den nye the body shop butik an, i borgen..og en tur i kvickley.











 Mig og Ida mødtes og tog bussen hjemad.










Vi sad og ventede på bussen. 












 Inde i bussen.
















Og så gik vi hjem. 















































 Og så var jeg hjemme.

 Vi har fået strøget gylle ud på vores mark, så et advarselsskilt er godt at få op.















 Jeg lukkede hestene ud.







































I den der nød-linjepose var der også en flaske vand.



 Et armbånd..jeg elsker sådanne armbånd, de er så behagelige at have på.




 En magnet.

 En brochure.



 I kvickley gik jeg impuls-køb-amok...ikke godt for pengepungen.

En shampoo, selvom jeg har millioner shampooer oppe på mit værelse.


 En hårkur..

 Øjenskygge i hvid....dem har jeg også en million af.



 En rigtig fin halskæde.






Jeg gik igang med evalueringsopgaven. 













 Jeg er SÅ nervøs for om den bliver god, eller helt vildt dårlig.

Jeg skal bare bestå HF, ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre..jeg ville være så ulykkelig hvis jeg ikke bestod..virkelig..Årh, jeg glæder mig ikke til eksamen..

 Jeg rykkede mig op på mit værelse, på min computer, for ipad er elendig at skrive på.




Jeg blev ved indtil kl 19:00. 




 Fodrede kattene.
 Prudst var gået igang.



 Lukkede de skøre kugler ind.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar