søndag den 5. april 2015

Påskehygge hos mormor-Søndag den 5 april 2015.

 Stod op kl 08:00 idag.
Spillede lige lidt trivia crack.





Vi fik søndags morgenbord. 


 Vi havde fået et kinderdæg af far.
Og en lille skål med chokolade af farmor.



Hvor er jeg sød ved prudst, da jeg lagde en bold på hendes ryg. 




 Farmor gør alt perfekt..hendes måde at anrette chokoladen var perfekt.
 Vi gjorde os klar til at tage hen til mormor.

Jeg havde bare haft tøjkrise i ca 40 minutter.
















































Mit øje har det heldigvis bedre idag, og hævningen er væk nu. 

 Så kørte vi afsted hen til mormor.





 Og så var vi der kl 12:00.

 Vi snakkede, hyggede, spiste mad.

Hvert år får vi besøg af påskeharen, som gemmer nogle slikposer til os hos vores mormor.
Så dem skulle vi jo ud og finde.










 Påskebordet var mega hyggeligt.


 Det var hvad der lå i slikposen.

 Jeg havde virkelig brug for at komme ud og gå en tur.
Det var så dejligt vejr,og jeg havde bare brug for at bevæge mig lidt, så jeg gik entur..der var ikke nogen der ville med..haah:)

 Jeg gik bare lidt rundt, jeg kender jo byen ret godt efterhånden.











































Så var jeg tilbage ved hendes hus igen. 








 Ida sad og tog billeder af mig.

































 Hahaha, vi sad og så på billeder der.


































 Jeg elsker at sidde og se i gamle fotoalbums, det er  så hyggeligt.





 Hahaha, der var et billede fra da jeg var lille, og vidst rimelig pissed off.

Min oldemor sidder ved siden af mig, og laver det samme ansigt, men det fik jeg ikke lige et billede af.

 Hehe:)
 Ved 17:00-tiden kørte vi hjem.










 Vi hørte lidt musik.
 Hver gang vi kommer til rinkenæs by, så sidder vi og skråler rapanden Rasmus.










 Vi tog lige et smut hen i slikbutikken,,hahaha, Alice plagede mor..
Nuuuurh, vi så to mega nuttede hunde ved fakta.






 Lidt sjov på vej hjem i bilen.





















Da vi kom hjem fodrede jeg kattene.


 Og gik ud og tog lidt billeder.





 Ida var igang med at fræse vores køkkenhave, så vi snart kan gå igang med at plante.











 Jeg gik mig en tur.




 Og tog lidt billeder.













Men da jeg var halvvejs på min gårute ringede Ida og sagde at vi skulle spise..så måtte jeg jo gå hjem igen. 









Jeg nåede det.
Alice havde lavet spaghetti carbonarra. 



Så lavede jeg blog for igår. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar