mandag den 6. april 2015

Trampolinen op-Mandag den 6 april 2015.'











 Vågnede kl 09:00.
 Spillede trivia crack.












 Stod derefter på kl 10:00 ca.

 Lige da jeg var ved at tage tøj på, kom stribe ind ad mit vindue.


































 Jeg gik ud på græsset, og tog det der dæk-net fra trampolinen med mig.
Mig og stribe lå og solede os på det.





















 Jeg tog derefter trampolinen op.














 Og så hoppede jeg lidt rundt på den i ca en time.







 Man kan ikke undgå at der hopper en kat op engang imellem.
































 Hørte musik imens.


 Ida var igang med at plante jordbær i køkkenhaven.














Jeg vaskede hestenes vandtrug, da det var blevet beskidt hen over vinteren. 













Og så skulle der fyldes nyt vand i.




Chokolade. 


 Jeg hyggede med Harald udenfor.





























 Så lidt youtube.





 Jeg havde lagt min jakke på gulvet, og den er allerede blevet favoriseret.





Far fik transamen ud, da vi skulle køre i den hen til færgen med Alice, for hun skal jo tilbage til hendes efterskole i aften.





 Vi lavede alle 3 en cordon bleu.
 Og spiste dem udenfor med 4 tilskuere.











 De fik dog alle et lille stykke af den.

Derefter gik jeg lidt rundt og nød solen med de katte der fulgte efter mig.






























 Jeg sad lidt i solen sammen med prudst.










 Var lidt sød ved hende.
Hun opdager ingenting.


























 Tog et dejligt bad.






































Alice skal jo til norge på lørdag sammen med hendes efterskole, da de skal på kor-tourne i norge.
Så hun pakkede sin kuffert. 

 Mig, Ida og far kørte med ned og afleverede Alice på færgen.

Vi kørte jo i transamen.



































 Fra mødte en af hans bedste venner, så de snakkede selvfølgelig i en evighed, så mig og Ida gik lidt rundt.


 Det var utrolig smukt.






















 Så kørte vi hjem.






 Fodrede kattene.



'
 Smurte madpakke.
Der er jo skole imorgen igen, påskeferien er ovre så.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar