søndag den 19. april 2015

Jonathan Crombie-Søndag den 19 april 2015.


Stod op kl 08:00, hvor vi fik morgenbord. 








 Jeg sad og kiggede lidt facebook, og lige pludselig dukker der dette op.
 Og jeg tænker bare " fuck.nooooo, hvem er det der er død"??, og jeg læser videre..og så er det Jonathan Crombie..ham der spillede Gilbert blythe...:(

Ej, han var jo ikke så gammel..

Ja, som der står, blev han kun 48 år, og døde af en hjerneblødning..

Årh, det er forfærdeligt.
 Det kan ikke være rigtigt, det må være en joke..

Jeg ved ikke hvor gammel jeg var, da jeg først begyndte at se Anne fra grønnebakken, men jeg må have været de 10 år.

Jeg var virkelig virkelig virkelig afhængig af den serie..altså sindsyg meget..jeg elskede den serie, og det gør jeg stadig.

Jeg kan huske at den kom i tvét, hver dag efter skole,og jeg glædede mig så meget til at komme hjem og se den.

Lille mig 10 år, der hver dag sprang ud af bilen, smed sin taske i køkkenet, spænede ind til tvét for at se sin ynglingsserie..åh, og de dage jeg ikke kunne få lov at se serien..det var mit værste mareridt..jeg havde så meget tårer i øjnene, hvis jeg ikke kunne se bare et afsnit af den..haha, det er dog ikke så slemt den dag idag, for nu har jeg den på dvd.
 Jonathan Crombie var nok den 2 dreng jeg havde et crush på(ja, jeg var 10 år)...i mine øjne var han bare perfekt.

Og Anne(spillet af megan follows) hun var bare den bedste til rollen..jeg dagdrømmede om serien imens jeg sad i skolen, kan jeg huske...
Den måde anne indlevede sig i rollen på, og den måde hun var på,,gosh, jeg ØNSKEDE jeg VAR hende, og jeg begyndte at opføre mig som hende..den var hel gal..jeg var bidt af serien..
 Det er så forfærdeligt at han fik en hjerneblødning..hvorfor er det altid de gode?

 hAHAH, idag i mine gamle statusbeskeder.


 Jeg lavede blog for igår.
 Jeg har ikke rigtig været mig selv idag, jeg har følt mig depri..men det skal man også engang imellem..






















 Jeg gik igang med evalueringsopgaven, som skal afleveres den 27 april inden kl 12.00...

Jeg er så fristreret over den, for det er en tværfaglig opgave, og først valgte jeg 1 af emnerne(man kan vælge imellem 5 emner), og så skiftede jeg emne, fordi at der var noget i opgaven , jeg ikke brød mig om..og så blev jeg bare frustreret igen..

Jeg må holde op med at tænke for meget over at lave opgaven perfekt...























 Oh, shit, hes hot..
 Jeg følte jeg sad i en evighed og lavede lektier, men kom ingen vejene..lektier gør mig nogengange så deprimeret, når de er langvarige..for jeg vil gerne have at det er så perfekt som muligt, og så laver jeg dem om undervejs...




 Det gjorde mig også enormt trist at tænke på at jeg havde brugt hele dagen på at sidde indenfor og lave lektier, da vejret har været helt vildt godt og dejligt..




Så jeg gav de små mad.







 Og gik udenfor.

Det gjorde mit humør meget bedre..

Ja, det var fri-makeup dag idag...sys jeg ligner en mand..


 Og så lukkede jeg hestene ind..det var forresten Ida der havde lukket dem ud idag.









 Jeg kunne mærke solens stråler varme mig, og det gjorde mig virkelig glad indeni o g udenpå, så jeg besluttede mig for at gå en lille tur på marken.































 Jeg fandt en af de dersens posser man kan sætte et stearinlys under, og så samler der sig en masse luft i posen, så den flyver opad.
 Den lå bare ude på marken.




Så jeg tog den med hjem, for den var da alt for sej  til bare at lade ligge.

 Stribegøj..hun kiggede bare mega underligt på den.



 Årh, jeg glæder mig så meet til at det bliver varmere i vejret, og vi skal ud og cruise i vores transam pontiac, det er det der er fedt om sommeren.









 Jeg trængte så meget til noget is, lige på det tidspunkt, så jeg cyklede op på rema og købte is.





















 Og cyklede hjemad igen.

'
Hjemme hos litlle miss sunshine igen.




 Jeg cravede dette, da jeg så den..salat..jeg har været så sulten hele dagen idag..

 Iiiiis.




 Jeg sad og så youtube imens jeg spiste salat.





 Prudst ville ikke snydes for noget.
Hun fik dog lidt tun af mig.



 Og så kom desserten..ups, det endte med at jeg spiste 3..
 Hahahhaha, i guess i was hungry..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar