søndag den 5. april 2015

Skammerens datter i biografen-Lørdag den 4 april 2015.

 Kl 09:00 kom stribe ind ad mit vindue.






 Og begyndte at kravle på mig.


















 Årh, her kan i se mit grimme hævede øje..håber det er væk i morgen.
Det ser rigtig rigtig klamt ud.














 O så stod jeg op.
 Man kan se mit hævede lorte øje.






Jeg spiste morgenmad. 

 Og lavede lidt jodbær-banan.



Gik udenfor til kattene, og kiggede på at de solede sig i solen. 



















 Det ser så anderledes ud når hegnet er væk.

























 Musik skulle der til imens jeg gik lidt rundt med kattene.


































 Efter lidt tid gik jeg ind og lavede blog for igår.








 Vi gjorde os klar til at tage til sønderborg.














 Mor var så sød at køre os til sønderborg.
 Så hun kørte mig, Ida og Alice.






 Vi var lige i fakta og købe lidt slik til biografen.














 Der var ca 40 minutter til at filmen startede, så vi gik os en lille tur.
Vi mødte en mega sød kat som vi snakkede lidt med.


 Og så gik vi lidt videre.


 Ida bar min taske, fordi at min taske irriterede mig voldsomt meget, da den ene hank var skæv, og var for højt oppe osv.
Jeg havde prøvet at rette den en million gange, men det hjalp ikke...



Så bar jeg hendes. 


 Biografen var proppet med mennesker.









 Vi havde købt lidt popcorn og cola til filmen.










 Den var slut 17:25.
Filmen var okay, jeg var nok lidt skuffet men det vidste jeg at jeg ville blive.
Jeg havde jo gjort nogle forestillinger om filmen, og hvordan de forskellige mennesker så ud.
Jeg hader danske filme, og filmen er jo dansk, jeg synes bare danske skuespillere spiller dårligt.

Jeg har læst bøgerne 2 gange, men en 3 gang skader ikke.

 Vi gik lige ind i kvickley.




















 Hahahahhaahh, de har streget mini ud.
 Vi gik over til busstationen.









Ventede på bussen. 














Og tog den hjem. 

 Der sad en virkelig virkelig  nuttet hund oven på dens ejer, og den gloede hele tiden på mig, jeg kunne ikke lade være med at kigge på den.





 Vi tog marken hjem.














Og så var vi hjemme.

 Fodrede kattene.
 Lukkede hestene ind.







 Jeg købte faktisk kun hårnåle, da jeg mangler mega ange af dem.
De bliver altid væk.
Eller(host host Alice afleverer dem ikke tilbage)

 Jeg gik udenfor for at tage billeder.












Så var de aftensmad. 


 Vi skulle have fisk og laks.
Jeg er ikke glad for fisk, så jeg spiste ikke noget:)









 Min mor, og søstre sad og kiggede på billeder på mit kamera.

 Mig og Ida gik udenfor for at kigge og tage billeder af månen.











 Et par billeder fik vi da taget.
Jeg viser dog kun nogle af dem.










 Og så var der downton abbey.





 Vi fik is og kakao.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar