torsdag den 2. april 2015

Mega god kvalitets taske-Onsdag den 1 april 2015.


 Igår aftes smurte jeg en lille madpakke til matematik terminsprøven i morgen.





 Prudst vil bare have noget mad.





























Mit hår var bare så mega blødt her til morges, da jeg havde haft hårkur i igår. 
































 Morgenmad.
 Og avis.






 Far kørte mig i skole.


 Prøven var kl 09:00, men jeg ankom kl 08:30.
Vi skulle være der lidt før.







 Prøven var færdig kl 12:00.
Jeg syntes det gik ok, men jeg er slet ikke tilfreds med hvordan det gik.
matematik skulle bare tørre sin egen røv..jeg hader matematik, for det er så svært, og jeg har overvejet at lade mig teste om jeg er talblind.
Så tog jeg hjem.


































 Og gik hjemad.
 Det blæste helt enormt meget, og jeg havde bare hår i hovedet konstant.


















 Jeg mødte en sød kat(den jeg møder ret tit)
Jeg havde stadig mine rugbrødsmadder tilbage, så jeg delte min madpakke med katten.
 Hahah, der sad jeg så nede i grøften og delte min mad, med en sød kat.







 Jeg hældte vand ned i madpakken, så den kunne drikke lidt væske, men den gad ikke have noget, hehe :)

 Og så gik jeg videre.



 Mig, Ida og mor tog til tandslet for at kigge på genbrugsbutikker.


















 Og så kørte vi til Helvede og tog i genbrugsbutikken der.
Byen hedder Helvede(har gået i skole i helvede)
Det elskede jeg at sige til folk der spurgte hvor jeg gik i skole, for de troede ikke på mig.




























 Så kørte vi hjem.



Jeg fodrede kattene. 










 I genbrugsbutikken fik jeg købt en rigtig fin og smart god kvalitets taske, for kun 20 kr.



 Den har vildt mange lommer.







 Og en rigtig fin bluse.

 Smuk knap.




 Og en enkel bog.







 Så gik jeg en tur.





















 Jeg havde næsten brug for solbriller, fordi at solen skinnede så meget.


 Nuuuurh, ænderne er såååå søde.




















 Og så var jeg hjemme.

























 Prudst skal jo have 2 piller hver dag i 5 dage, da hun er forkølet, og til der har jeg en god måde at få en pille ned i en kat.



 Jeg dækker lige adressen.
 Det er dem her hun skal have.

 I dette tilfælde kan pillen brækkes over.
Så du putter den bare ned i noget pølse, og så glider pillen meget let ned.

 Aftensmad.







Jeg ved ikke lige hvor billederne blev af, men vi tog på bilka, og der var mega mange mennesker der.

Jeg købte 3 bakker jordbær, fordi at de kun kostede 10 kr pr bakke.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar