torsdag den 23. april 2015

Færdig med evalueringsopgave-Torsdag den 23 april 2015.




Fancy tatoo fra et børnetyggegummi, jeg ligebfik klistret på min hånd.


 Stribe kom ind på mit værelse igen.




















































 Så var jeg i sønderborg.

 Træet udenfor matas er så flot, og jeg glor på det hver morgen når jeg går forbi det.

















 Efter dansk og kemi, fik vi fri.

 Bussen plejer jo at komme 13:50, og der stod jeg også henne ved bussen, men jeg kom i tanke om at jeg skulle hente en bog, som jeg havde reserveret.

Så jeg gik hen på biblioteket.















Og så skulle jeg vente helt til kl 14:25, for at kunne komme med en bus igen..jeg skulle nok have planlagt det lidt bedre, for jeg skulle jo hjem og lave evalueringsopgave.


 Nå, det var ikke noget at gøre ved, så jeg gik lidt rundt i sønderborg.

















Og en tur ind i borgen, for at se hvordan det står til med bygningen af den nye restaurant. 









Da klokken var der ved 14:15 gik jeg hen til busstationen, for at vente på bussen. 


























Og så gik jeg hjem.



































 Hjemme.
 Den bog jeg havde lånt på biblioteket var denne her.
Jeg har meget svært ved matematik, men jeg ved ikke om jeg er talblind.
Jeg har derfor lånt denne bog, for bare lige at snuse lidt til emnet.

 Jeg stod og læste lidt avis.










Lukkede pinkey og Bruno ud.








Av, den der ankelkæde gør lidt ondt at have på, når jeg har træsko på..men kun når jeg har træsko på.. 





















 Og så var det tid til at indespærre sig selv på værelset og lave evalueringsopgave..ej, man, jeg er ved at være lidt træt af at lave den, men jeg bliver jo nødt til det..den skal afleveres på mandag.




















 Ja, man skal maks skrive 2400 ord, og jeg har skrevet 1442 ord, så det er da okay, men jeg mangler også kun 958 ord, men jeg sys jeg er færdig med opgaven nu.
 Fodrede kattene.
 Lukkede hestene ind.
















Uh, jeg elsker den tid, hvor blommetræet blomstrer.
Det er så smukt, og eventyrligt.









































Kattene spiste.




 Yaaay, nu er jeg færdig med opgaven.
Nu skal jeg bare have lavet fremlæggelsen...den haster dog ikke så meget som dispositionen.









Nu vil jeg se gift ved første blik i usa..jeg har mistet ca 5 afsnit, fordi jeg bare ikke har haft tid, men det gør da ikke noget at jeg lige får de sidste afsnit med, for jeg har jo set de 2 første afsnit. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar