søndag den 19. april 2015

Stor kasse og bål-Lørdag den 18 april 2015.

Ej, jeg sad på instagram igår, og fandt hende her.
Jeg har ingen anelse om hvad hun synger, men hun har en rigtig god stemme.



Ej, på facebook, kan man få en slags notifikation om hvad man har skrevet eller lavet på facebook for et par år siden..det er simpelthen pinligt, hvor meget lort man har skrevet på facebook, haha, men det er ret sjovt.


Eeeej, min ynglingssangerinde Avril Lavigne har lavet en ny sang..Og den er ligesom hendes gamle sange....hun havde nemlig begyndt at ændre sine sangvaner til det dårlige..det var ret slemt.




Og så stod jeg op.
Lavede mine negle.



Spiste morgenmad og læste avis.




Jeg skulle ud og muge ud hos hestene, for det var nemlig min tur.







Så de blev lige lukket ud først.


















Og så  skulle der muges ud.




























Hønsene er så nysgerrige ligemeget hvad man foretager sig inde i stalden.
Jeg var igang med at rydde lidt halm op, der lå på gulvet, og så komme de pippende hen til en.






Så skulle der hentes mere halm i halmcontaineren.










Uh, de springer ud, så flot.

De dufter som en drøm, den duft gør en glad og minder en om forrige sommer og varme.





 Mi, Ida, Alice fik lyst til at lave bål, så det gjorde vi på vores bålsted.





Ida havde fået en kæmpe stor kasse af far.


 Jeg var igang med at skære pap, som vi kunne smide på bålet.






At lave bål er meget afslappende for mig, og jeg elsker det, det er så skønt, og hyggeligt.

Det minder mig om da jeg var spejder, og det var jeg  i 8 år, inde jeg stoppede, da jeg skulle på efterskole.


Vi kravlede ind i kassen, da den var stor nok til os alle 3, og der lå vi og læste blade, snakkede, spiste chokolade og bom(bom er slik på sønderjysk)..den var dejlig tæt, og der var slet ikke koldt inde i den.
I trækvognen havde vi the, kopper, og thevand, og et par småkager.

Trækvognen er over 20 år, da det har været min mors da hun var en lille pige, og den har vi så heldigvis fået hjem til os, inden min mormor flyttede fra hendes store hus(den by vi var i sidste søndag.)

Far var ved at slå græs, for nu kan vi endelig slå græs igen.
Jeg glæder mig så meget til at slå græs, for det er så hyggeligt at fræse rundt på vores græsplæner.
Det tager ca 2 timer at slå alt vores græs på vores gård, så man skal bare have noget musik i ørerne og så er man klar..det er skidehyggeligt.





Lidt the, og så er den i vinkel.





Ja, jeg ved ikke hvad jeg ligner idag..








HhHa, vi har nogle gæster i vores bed and breakfast lige nu, der får kaffe udenfor på vores høj, hver dag(de har kun været her i 2 dage, men har gjort det hver kaffetid), og det er så hyggeligt..

Da jeg skulle hente træ i trækvognen gloede de godt nok en ekstra gang, for den larmede også en del, haha, men det er jo bare sjovt..




Vi gik igang med at lave pandekager, vi havde bare ikke lavet så meget dej, men det blev til en pandekage til os alle 4(far kom ved middagstid)

Den første bliver altid noget mærkeligt noget.





 Ved kaffetid kom vores far lige op og spiste kaffe med os.
Vi fik småkager og pandekager.

Det er så hyggeligt at sidde og få kaffe udenfor ved bålet, så det gør vi tit om sommeren.

Vores mor er slet ikke til naturen og udeliv, så hun kommer aldrig rigtig når vi laver bål..så hun fik kaffe indenfor.







Yaaaay, den blev rigtig god.


Jeg lagde mig på græsset ,og lyttede til at Ida og Alice spillede og sang på guitar.

Jeg kan slet ikke spille på noget intrument, så jeg er bare en lytter.

Det kan godt være skide-irriterende nogengange at Ida og Alice kan spille på så mange instrumenter og synge helt vild smukt, og jeg er bare en amatør til musik, ...men sådan er det jo, man kan ikke være god til alt.










Fodrede kattene.



Efter rigtig mange timer ude ved bålet, var klokken ved at være 19:30, haha, så jeg tog mig et bad, og så var der ellers downton abbey.

Jeg havde en hårkur i, imens vi så tv, så jeg får nok mega blødt hår i morgen.
Hårkuren skal kun sidde i i 3-5 minutter, men downton abbey varer vidst en time..


















Vi så the perks of being a wallflower.





Årh, tiltrængt med en kop kakao.



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar