lørdag den 4. april 2015

Rydde op udebagved-Fredag den 3 april 2015.

 Jeg stod op kl 10 ca.haah, ikke så meget strøm..det er en fordel ved ferier, man behøver ikke lade mobilen op, hvis man ikke skal noget.

Stribe hoppede in ad mit vindue.































 Jeg elsker at havde haierxtensionene i, men man kan altid se de dersens clips,(mit eget hår er nok alt for tyndt.) og det er jo ikke pænt, så jeg tog dem ud igen.



Jeg fik noget arbejdstøj på. 




















Og gik udenfor.







Vi har så meget gammelt ragelse ude bagved vores gård, og det ville min far rydde op i idag, så vi hjalp til.























Vi skulle have fjernet hegnet, fordi at det er ved at vælte og gå i stykker, men det har også holdt i ca 8 år. 











































 Jeg har opdaget et nyt spil til mobiler..jeg er blevet lidt afhængig af det...det er rigtig spændende.
Man drejer på den der spin, og får en kategori.
Det er på engelsk. 

Jeg elsker at have lyden tændt imens jeg spiller det, for det er faktisk en ret behagelig lyd.


Det hedder trivia crack(nede i venstre hjørne, ikonet med smileyen.) 


Vi skulle lige ind og have et stykke brød, og holde pause.
Og så gik vi igang igen.





Det ser helt anderledes ud nu, uden hegnet. 



Mig, Alice og far kørte på rema 10000 for at hente lidt kage til kaffen.

Ida skulle blive hjemme og passe gæsterne(hvis der nu kom nogle gæster, så skulle hun sige hej og følge dem ind.) 
























Da vi kom hjem fik vi kaffe ude under det store blommetræ, som vi lige havde ryddet op, for gammelt ragelse, der har ligget der i mange år.












Jeg satte mig i bobcaténs skovl, og hyggede med kattene.














Harald fladede ud.













Så gik mig, Ida og Alice ud på hestenes ark, for at trække lidt rundt med dem.
























Vi skal snart have fræst vores køkkenhave.
"At tage en pause inde i bobcatén"

meget behageligt.









Og så spillede jeg spillet igen.
Man skal besvare spørgsmål.


Man har et antal sekunder til at svare dem.


Man spiller mod andre mennesker fra hele verden.


Nu har vi nok kattemad til et par måneder.


Jeg fodrede kattene.





Lukkede disse bad boys ind.











Hahaha, jeg elsker at lægge en smule havregryn ud til hønsene for de bliver så ivrige:) det er vildt sødt.










Jeg fik lyst til at save noget brænde.






Nu skal det bare kløves.









Færdig.






Jeg tog mig et bad










Og så havde vi bestilt pizza til aftensmad.


Jeg elsker pizza margeritta.



Der kom jackass i tvet, og det syntes vi lige vi ville se, så det så vi.

Hold da op, de er sindsyge de der gutter, det er helt vildt, sindsygt, ulækkert.












Bagefter så vi en flænge i himlen (a fault in our stars.)

Jep, jeg faldt i søvn på sofaen, imens Ida og Alice så en anden film(jeg nåede dog at se en flænge i himlen, inden jeg drattede om i drømmeland)

Og jeg vågnede kl 04:00, fordi Ida vækkede mig, deres film var åbenbart færdig der.

Og så gik vi i seng.





 Mit højre øje har fået lille bule, men jeg har prøvet det før..jeg kan forvente at få et hævet øjee..det sker fuu..king altid for mig...åårgh...







Ingen kommentarer:

Send en kommentar