fredag den 10. april 2015

Chokoladebolle-Torsdag den 9 april 2015.










 Krøller.




















 Sønderborg.



 Hahahah, hver eneste morgen går jeg forbi den samme mand.
Og han ser SÅ sur ud, så jeg kan ikke lade være med at smile MEGA AKAVET til ham, på sådan en fjoget måde..haha, og vi glor ALTID mega underligt på hinanden, når vi passerer hinanden..Det tidspunkt af morgenen elsker jeg bare..jeg bliver så glad.

Jeg ville ønske i kunne se manden:)










Efter skole elsker jeg at tage en gratis avis fra metro express. 

De skriver altid noget interessant i dem.










 Efter en hel dag med kemi..endelig fri..kind a booooooring daay..




 Vi har jo temauge om den 9 april altså da danmark blev besat af tyskerne under 2 verdenskrig, så jeg ville lige gå op på biblioteket og prøve om jeg kunne finde nogle bøger om det, da vi skal lave noget rapport over nogle spørgsmål om besættelsen.


 Men jeg kunne ikke rigtig finde nogle bøger der var interessante.


Så å jeg gik ud igen.

 Jeg trængte til et afbræk i hverdagen og dens rutine, så jeg gik i borgen.







Jeg endte i HogM.




Da jeg ikke gad mere gik jeg ud.












 Jeg ventede på Ida ved busstationen, da hun havde fri lidt efter mig.



 Vi gik sammen ind på lagkagehuset.


 Og købte en chokoladebolle.
 De er monstergode.
 Og så tog vi hjem.
















Vi gik over marken.
















 Far har fået sat hegnspælene ned i hullerne.


 I HogM fik jeg købt den bluse der ses på billederne.
 Og en lille top.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar