torsdag den 30. april 2015

Kirkekoncert i århus-Onsdag den 29 april 2015.






Igår aftes fik jeg virkelig en spontan lyst til at rydde op på mit værelse, selvom klokken var 22:30, men jeg skal jo ikke i skole imorgen, så jeg kan blive så længe oppe som jeg vil. 


 Det er også lidt rodet efterhånden, ahahah.
Men der er system i det.
 Hold kæft jeg roder.
 Ej, jeg har alt alt alt for meget tøj..jeg har også samlet i et par år..åh, god, haha.



 Det hjalp da på det.

 Efter et stykke tid, gad jeg ikke mere, og så gik jeg i seng.
 Næste morgen, vækkede mit vækkeur mig kl 08.00.
Haha, jeg elsker de gamle statusopdateringer..Det er så pinligt skrevet, at det er sjovt.



 Og stod op kl 08:20.
 Skrev lidt på min ønskeliste til min fødselsdag.
 Har jo en mega fancy ønskebog, som jeg lavede da jeg gik på efterskole.






 Ja, der er 23 ønsker..det er helt vildt..men jeg har altid haft mange ønsker.






Jeg havde lyst til at lave en ansigtsmaske, så det gjorde jeg.



 Jeg fik hårkur i mit hår.

 Hahahahahahaahah, hold op, det var grineren at rende rundt med det her i hovedet.

 Var selv ved at dø af grin.












Der stod af den var self-heating, og da jeg fik den på, så varmede den mit ansigt..det var virkelig surreal, det brændte helt, haha. 
 Den skulle sidde på i 5 minutter.




















































 Mor var igang med at bage flutes til århus turen i aften.



Jeg skulle lige til at spise af mine nødder, men så kom jeg i tanke om at jeg skulle til tandlæge, så jeg blev nødt til at lægge dem tilbage i skabet igen..haha. 


 Så var det tid til at spankulere op til bussen, så jeg kunne komme til sønderborg.









































 Den der røde kors bil er godt nok stor, tænk hvor meget tøj og ting der kan blive sendt ned til de fattige penge.
jeg er glad for at vi hjælper de fattige lande med penge og ting.




Og så ventede jeg på bussen.











 I bussen.


 Jeg skulle lige ind på biblioteket efter en bog.





Og så gik jeg ned til tandlægen.







Men der var stadig rigtig lang til til jeg skulle derind, så jeg tog på en rundtur i borgen. 




Derefter gik jeg op mod tandlægen. 













 Og ventede i venteværelset.
Det er rigtig rigtig hyggeligt, at sidde og vente, for der er blade og en rigtig dejlig atmosfære.






 De sagde jeg havde nogle rigtig fine tænder, så jeg skulle bare fortsætte som jeg plejer.
 Jeg skulle lige ind i borgen og købe lidt salat for mor.


















Der gik jeg med et salathoved-so fancy.



Jeg tog bussen hjem.




 Årgh..min taske revnede ved hanken..årgh..jesus..nå, så måtte jeg bære den på en lidt sjov måde.


 Den skal bare sys så.


Bussen. 






 Ej, det er så sindsyg dyrt at gå til tandlæge.
Man bliver bare kigget efter i tænderne, og børstet lidt, og buum, så mister man lige en masse penge.


 Jeg stod af i byen, og gik hjem.










 Se, alt er bare sprunget ud.






 Ja, jeg ved godt jeg er en freak, der går og tager billeder af blomster, haha.




































 Men det er så smukt.

 Hjemme.

 Flutes´ne var færdige.



 Jeg gik op på mit værelse og fik syet min taske.
Det er godt nok svært at sy i læder.










 Lille Stribe kom op til mig, igennem mit vindue.
Hun ved ALTID når jeg er oppe på mit værelse.



Hun overf aldt mig med kys, kram og en hulens masse kattehår på mit tøj, haah :)






































 Den bog jeg lånte på biblioteket var denne her, som jeg har fået anbefalet.

 Vi skulle selv lave vores eget flutes.










Jeg læste lidt avis. 






Og spiste en yoghurt.
Min ynglingsyoghurt.





 Ej, nu kan man få en mobil i læder?.what the heck..

 Jeg gav de små lidt mad.

 Kl 15.00, kørte mor, mig og Ida mod århus.












 Jeg havde taget min ipad med i bilen, i håb om at lave lidt lektier..men der var intet net, og det skulle jeg egentlig bruge, til at søge og finde billeder på.










Jeg sad og læste lidt på vej i bilen.
Og snakkede selvfølgelig.


 Ved 17:30-tiden var vi landet i århus.
 Vi skulle lige ind og besøge min mors kusine og hendes mand.
De bor i et højhus, så det er meget underligt for os, der bor på landet at komme op i sådan et hus, haha.

Engang for 6-7 år siden var vi på ferie hos dem i en uge, men der lånte vi en andens bolig, det var rigtig hyggeligt.





 Denne elevator gjorde mig virkelig rundtosset, det føltes som om jeg sejlede efter en tur i den, haha.



 Inde i elevatoren.




 Og så var vi inde i deres lejlighed, hvor vi sad og snakkede og drak lidt vand.
De drikker ikke andet end vand, hehe:)
 De bor virkelig hyggeligt og kulturelt.
De er verdens sødeste mennesker de to.












Ved 18:30-tiden kørte vi ud til den kirke Alice og hendes efterskole skulle synge i.
Vores mors kusine skulle også med. 

 Hun havde givet os en masse af hendes gamle kjoler, som hun ikke ville have mere. det var sødt af hende.


 Da vi havde parkeret skulle vi gå i et stykke tid, da der var så mange biler, at vi ledte i 2-3 minutter før vi fandt en plads.
Der er godt nok mange biler i sådan en by.
De står på rad og række hele vejen langs husene.













 Kirken var skt ktistianskirken i århus.
Wauw, den var virkelig smuk og stor.
Århusianerne er heldige at have sådan en flot kirke i deres by.
Magisk.
















 Fint program for alle de sange de skulle synge.



Smart at man kunne hænge sin taske på en krog.






Kl 21:00 var koncerten ovre og vi havde lige lidt tid til at snakke med Alice, inden de skulle kære hjemad.

Det var rigtig smukt.
De synger vidunderligt, og det er helt engleagtigt og gospelagtigt.
Kirken fyldes op af stemmer og sang, kan meget godt anbefales at høre dem.














 Da vo kom hejm til min mors kusine og hendes mand igen, så vi på gamle billeder.

Årh, vi fandt et billede af min mor og hendes søster da de var unge.
Det er helt vildt underligt at se et billede af ens forældre da de var yngre.
Men de ligner en vildt meget faktisk.
Min moster er i den røde kjole, og min mor er i den brune nederdel.








Hahah, og så så vi et par billeder af os da vi var små og var henne og besøge min mors moster(der kendte hun ikke hendes mand endnu)

Her er det Alice der leger heks.









Og så kørte vi hjemad mod Als igen. 












Jeg sad og åd sandwich kl 23;00 om natten haha.







 Og så var vi hjemme..endelig.


 Og kom i seng ved 01:00-tiden.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar