lørdag den 11. april 2015

Bus til Gråsten-Fredag den 10 april 2015.




































Afsted i skole.


 Sønderborg.





I matematiktimen skulle vi bare arbejde på vores rapport om besættelsen, men min gruppe havde allerede lavet den og afleveret den, så mig og en fra klassen fik lov til at gå os en tur ned til havnen.


 Hahaha, ad, se lige mine fingre?.de ligner sådan nogle oppustede pølser.

 Det var rigtig afslappende at gå ned til havnen, midt i en matematiktime:)

Der ved kl 09:00-tiden.


I idræt legede vi stratego indenfor i hallen, med bolde, hvor vi skulle bygge vore eget fort af borde og skillevægge.
Det var rigtig sjovt, og hyggeligt. 

Og i anden halvdel af idrætstimen skulle vi ned til havnen og lege stratego med kort.
Det var også sjovt, men lidt mærkeligt da det var på en åben plads, og jeg har altid kun spillet det i en skov.
Vi fik fri kl 13:10 ca, og så skulle vi jo tilbage til skolen og lige hente vores tasker osv.

 Jeg skulle hente en præmiepakke hos matas.
Vi har 3 mataser på gågaden i sønderborg, så jeg var inde i dem alle for at spørge hvilken matas jeg skulle hente den i.
Typisk at det er den sidste matas man er inde i, pakken skal hentes fra.







 Jeg fik den.
I hører nærmere om hvad det er præmien var, lidt længere hen i indlægget.

 Så skulle jeg på biblioteket og hente en film-reservering.









Mig og Ida mødtes efter skole.
Ida var sulten, så vi gik på silles mad, og købte en sandwich.
Der er studierabat, så man kan enten vælge at få 5 kr i rabat eller en vand/dåsecola.
Jeg valgte dåsecolaen.




Vi har jo et bed and breakfast, så jeg kunne ligeså godt tage en hel stak visitkort med hjem.
Silles mad er værd at prøve, for deres sandwitch smager af himlen.



 Vi skulle nå en bus til gråsten inden de 8 minutter, så vi spiste den på vej hen til busstationen.
 Vi sad og ventede på bussen, imens vi spiste vores sandwitch.










 Inde i bussen.
 Efter de 30-40 minutter i bus, var vi endelig i Gråsten.
Jeg har virkelig savnet byen helt enormt, så jeg havde spurgt Ida om hun ikke ville med til Gråsten, og det ville hun heldigvis gerne.
Gråsten er en dejlig by.










 Gråsten har 3 genbrugsbutikker, så dem var vi inde i:)













 Vi satte os på en bænk og nød udsigten og byen, imens vi delte den sodavand jeg havde fået i rabat fra silles, og spiste slik.

Vi gik derefter ned til vandet(jegved ikke hvad man skal kalde stedet, for det er hverken en havn, en sø, eller en strand)




Der er virkelig smukt dernede.







 Vi sad og udforskede ænderne, for de er simpelthen så søde.








 Efter lidt tid gik vi ind i aldi.









 Jeg skulle da lige prøve en smoothie.
 Da vi syntes vi havde været i Gråsten i en passende mængde, tog vi bussen hjem.

































 Stod af hvor vi plejer, og gik hjem.



 Vi var hjemme ved 18:20-tiden.

 Kattene var sultne.



 De stod alle sammen ude foran døren, men det er ikke noget nyt, for det gør de hele tiden.










 Minnie ligger sig altid bare ned.:-D




 Vi sad lidt udenfor og snakkede med kattene,





Jeg fodrede kattene.


 Læste min avis.

 Den der præmie-medlemsgave jeg skulle hente idag var fordi at jeg er medlem af clubmatas, og når man har et antal point, får man en gratis gave.
Jeg havde ca 350 point, så jeg kunne vælge i den kategori der hed fra 0 point til 350.

Jeg valgte en volumespray.



 I genbrugsbutikken fik jeg købt en bluse.
 Prudst er en utrolig nysgerrig kat.





 Den har ligesom sådan nogle blomster i stoffet, det er rigtig flot.


 Filmen jeg skulle hente fra reservation var the perks of being a wallflower.

 Jeg havde sådan lyst til at cykle mig en tur.
Jeg ved godt det var lidt sent, men det var stadig lyst udenfor.
 Så jeg fik fat i min racercykel.
 Der var bare det problem at den var flad, på bagdækket, så jeg måtte tage en anden cykel.


 Jeg tog en af vores 20-år gamle cykler fra middelalderen, haha, men man kan cykle på den, så den virker som den skal.
Man får bare undrende blikke fra personer man passerer, for den er ældgammel.



















 Det blev ca til en 30 minutters tur.



 Jeg så lidt youtube.



Spiste slik.


 Jeg tror jeg vil til at lave lidt anmeldelser af produkter i mine indlæg, da jeg har 2 poser fuld af oppbrugte produkter der bare står og ser godt ud.

Jeg havde egentlig regnet med at lave en anmeldelse på youtube, men jeg har ikke den rette computer til at redigere på, da den er lidt langsom denne her computer.

Jeg mangler også stadig at redigere en vlog, fra marts af...øhmm..ja, jeg lånte Idas computer til at redigere på, men en af dagen kom hun til at slette nogle ting på hendes computer, så jeg ved ikke om den er gemt, den var ellers ret god.

Det må jeg lige finde ud af, for den skal da postes på youtube.


Jeg kan da starte med denne her:

Det er en leave-inconditioner.
Fra mærket bed head.

Den virker hvis  du har tudslet hår, så kan den få dit hår aftudslet igen.

Den skal i håndklædetørt hår, efter et bad.

Min mening om den:
Duften er lidt sæbebobleagtigt..til først duftede den godt, men man blev lidt træt af duften senere hen.
Det er lidt svært at presse produktet ud af flasken, da indholdet er lidt tykt og gele-agtigt.

Den virkede som den skal, og gjorde håret blødt.

Jeg ville nok ikke købe den igen(kun hvis jeg fik den gratis.)



 Jeg fik den fra billigvoks.dk. og jeg lavede et haul af den..sys bare videoen er lidt kedelig, haha.

Billigvoks hjemmeside:
http://www.billigvoks.dk/

Min youtubekanal:(link til videoen).
https://www.youtube.com/watch?v=yjE8guKpT4E

 Yup, 2 poser me produkter i.




 Den bluse jeg havde på idag, fik jeg faktisk også  købt da jeg var i HogM.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar