onsdag den 15. april 2015

Rengøringsvanvid-Onsdag den 15 april 2015.


Jeg vågnede kl 04:00 om natten, og havde det dårligt, på den måde, at jeg havde feber, og det var helt vildt varmt..jeg var også mega snottet. ..jeg faldt dog i søvn igen.


Stribe hoppede ind ad mit vindue, som hun næsten gør, hver gang jeg åbner mit vindue.

Hun begyndte at slikke på min pude. 












Jeg fik lige skrællet 2 gulerødder til madpakke idag..vi skal jo kun være i skole til 10:30.




Jeg lå og overvejede om jeg skulle melde mig syg, for jeg havde det stadig lidt dårligt..men så tænkte jeg "ej nu tager du dig sgu sammen, du kan godt klare at være i skole til 10:30 med influenza"..og så tog jeg i skole..

Jeg gik op til bussen..Ida skulle møde senere idag.



På vej op til bussen havde jeg mega ondt i benene, efter zumba i mandags, da jeg har haft omkring 2 ugers pause pga påskeferie..at komme igang igen er hårdt, men godt.

Det var også ekstremt koldt at gå op til bussen. 
























 Bussen lugtede virkelig ulækkert idag..det var en blanding af parfume, sved, teenagere, ældre mennesker, savl, morgen og folk.







 Ej, der var en der hostede lidt voldsomt, nede bag i bussen..jeg kan huske dengang jeg hostede så galt, det var mega irriterende..jeg havde helt ondt af hende/ham.











Jeg så ikke ham manden idag. 


Sønderborg.


 Der kom lige en massey rullende forbi skolen..


















 Idag skulle mit tøj bare være praktisk, da jeg skal overleve influenzaen..så varmt som muligt.























 Hahah, min engelsklærer havde helt glemt at vi skulle have fri 10:30..jeg tro han er meget engageret i sine timer..eller det er han,..han er superdygtig, og jeg er glad for at have en dygtig engelsklærer, da engelsk er mit ynglingsfag.

Men vi fik fri 5 minutter senere..det gør heller ikke så meget.














 Jeg skulle lige i kvickley og søstrene grene.

Ej, de er ved at få en "the body shop" ind i borgen, som sæson pop up butik..jeg skal så meget derind..












 Jeg fik 3 små hæfter fra søstrene grene..jeg vil nemlig skrive nogle gennemførte geograqfi-kemi-fysik og biologi-noter i dem, så jeg har dem til eksamen.
















 Jeg tog bussen hjem.

 Stod af i byen, da jeg havde taget en a-bus, og den stopper ikke alle steder.


 Gik og drak min drikkeyoghurt, jeg havde købt i kvickley.

 Den smagte ret ulækkert..jeg kunne ikke lide den.
 Åarhg..nogengange har jeg lyst til at klippe mit hår af, fordi at det flyver ind i munden og hovedet på en, når det blæser.

Det er især trælst, når man har begge hænder fulde af ting, og håret blæser ind i hovedet på en.

Når man så fjerner ens hår fra ansigtet..ja, så blæser det bare tilbage igen.



Man er ved at kunne dufte alle blomsterne der skyder op nu..til sommer venter der en meget god duft fra dem. 

























Mælkebøtter.. 









 Hjemme.

 Jeg lukkede hestene ud.
De nød at komme ud kl 12.00, til sol og varme.






























Jeg lå ca en halv time og hvilede mig på marken og hørte på fuglene og vinden.


















Jeg vaskede lidt tøj.









Og hang det op.





 Prudst lå som en lille prinsesse og solede sig.









 Ligepludselig fik jeg rengøringsvanvid og begyndte at gøre hele vores køleskab rent.











 Imens jeg hørte musik.












 Der var masser af pålæg til kattene, da det var gået over mindst holdbars-datoen.
 Jeg læste lige avis.

 Mig, far og Ida tog ud og handle på rema.




Årh, jeg elsker nova.
Om onsdagen spørger nova altid deres lyttere om deres hig og low-liste..den elsker jeg at læse mig igennem..jeg plejer også selv at skrive en kommentar.



 Jeg havde helt glemt at tage mine nye sko med ind, som jeg fik købt i lørdags.
 De var stadig ude i bilen.
 Billiiiigt.




 Vaskede mere tøj.


 Mit forsøg på at dække bil-nummerpladen.






 De 3 hæfter jeg fik købt.

De er virkelig fine.






 Jeg fortsatte med at læse avis.

 Den her artikel kunne jeg rigtig godt lide, den var virkelig velformuleret og interessant..den tiltrak mig.

Også bare fordi det er så sandt. 
















Kattene er heldige idag.









Prudst var ihvertfald ellevild, da hun så menuen idag.



 Hahah, kattene var der ikke, men maden var klar.








 Jeg gik ud til vores skraldespand med alle vores brugte glas.
 Det er smart at bære dem i en vasketøjskurv.


 Hun ville ingengang ud, hun sad der bare.

 Ned i skraldespanden med dem.
 Vi sorterer jo herhjemme.


 Jeg kom lige i tide til a vasketøjet kunne være færdigt..men jeg skulle dog lige vente i 6 minutter.

Yaay, endelig færdig.



 Lige da jeg havde hunget det op, begyndte det at regne...lort.





 Nå, men håndklæderne var heldigvis tørre, så de kunne komme ind.



Og klappes sammen. 



Jeg klappede det sammen imens jeg så youtube.




 








Jeg afprøvede de dersens isterninger der er hjerteformede til aftensmaden.





 Vi fik suppe.

 Jeg tømte vaskemaskinen.
 Lavede madpakke.
 Jeg har mit fine smøre-madpakke-tilbehør med mig.






Hun får selvfølgelig altid en bid pølse.



Jeg lavede blog.


 Og så youtube.


Med prudst.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar