mandag den 13. april 2015

Købte ny cykel-Lørdag den 11 april 2015.

 Lækker fyr på min baggrundsskærm.

Stod op kl 09:00.
 Lavede blog for igår.
 Jeg fandt ud af at 3 af de film jeg havde lånt på biblioteket ikke kunne lånes mere, så dem skal jeg have afleveret på mandag, efter skole.
Jeg har slet ikke set en eneste af dem endnu.


Jeg fik lavet mine negle.








Mit hår var en stor knude, som altid.



Jeg fik læst avisen.



 Lige da jeg skulle ud ad døren var der en pakke til mig.
Yaaay.
 Yuhuu, mit Justin Bieber cover var kommet.


 Det jeg havde på før var dette her.
Nu kan det holde en pause i et stykke tid.

 Jeg gik lige udenfor og solen skinnede mig i øjnene der..så fedt:)




 Jeg skulle nemlig op på brugsen og hæve penge.


 Jeg ville cykle derop.




 Lukkede hestene ud.












Og så kunne jeg cykle afsted. 

Inden jeg tog afsted fik jeg selvfølgelig pumpet noget luft i dækkene.





 Brugsen.
Jeg skulle hente panodiler for min mor.




 Og så cyklede jeg hjemad igen.totalt dumt..jeg havde glemt at hæve penge..typisk mig.



 Jeg tog lige den lange vej hjem.





 Hahaha, da jeg kom hjem, sad prudst i hækken og solede sig.









 Og batterier til min cykelcomputer.

Så virker den igen.




 Når jeg skal læse reklamer så foretrækker jeg føtex.
 Mobil-blade.
 Og bilka.
 Så jeg læste lidt reklamer.

Jeg havde engang købt sådanne isterningeposer til 5 kr. dem skulle jeg da poppe ud nu.


 Så dem lavede jeg et par poser af.
 Det ser flot ud.
Hjerteformede.

 Jeg spiste de 2 sidste af mine is.







 Jeg satte mig ud i æ bobcat og spiste dem.

 Det er vildt behageligt at sidde der.











 Man kan nærmest falde i søvn der.









 Mig og mor tog en tur til sønderborg.
Ida skulle lave en opgave til i morgen på et par 800 ord..havde ondt af hende.
 Vi tog i bilka.











 Jeg ville ud og se på en ny cykel.



 Ej..jeg fandt en ting jeg kunne ønske mig til min fødselsdag..denne fine pung.



 Uh.hvis der var nogle der ville dække mit fødselsdagsbord med dette her...det ville være så hyggeligt.





Denne halskæde ville jeg også kunne ønske mig til min fødselsdag.


 Den er virkelig smuk.







 Da jeg havde fået købt min cykel, skulle vi jo ud til vareudleveringen og hente den.



 Og vi fiiik den.





 På vej hjem.
 Vi havde været i sønderborg over 2 timer..haha, vi havde sagt at det højest måtte tage cirka 2, haha, men man kan aldrig vide:D
 Ida prøvede at ride på min cykel.

Det var et helt samlesæt.




 Jeg fik den ud.
 Nu skulle den bare samles.

 Der varvirkelig mange pap-dimser på.


På et tidspunkt begyndte det at regne, så vi måtte have cyklen ind i tørvejr. 











Færdig den er så fiin.
Jeg troede den ville være nem at samle, en der var faktisk et par kringlede ting, min far skulle hjælpe med.


 Fodrede kattene.




Imens min mor og jeg havde været i sønderborg, havde min mormor, og min mormors bror været på besøg(uanmeldt)., men hvis jeg vidste de ville have kommet, så havde jeg da blevet hjemme.

De havde haft en spandauer med til kaffen.















Lille prudst. 





 Vi skal jo til vores kusines konfirmation imorgen, så jeg skulle lige trække alle mine kjoler ud fra mit skab, så jeg kunne vælge tøj.

 Haha, jeg endte op med at hamstre en af Alices kjoler.

Alice er på turne i norge samen med hendes efterskole, hvor de skal synge med deres kor.
Det er ret ærgeligt at det var på det samme tidspunkt som vores kusines konfirmation var på.










Haha, lidt tid efter gik jeg ud i gangen..kiggede på min cykel og tænkte" jamen, hvorfor ikke" og så tog jeg mig en meget våd og spontan cykeltur.. 


Jeg havde ikke mobil med, da det jo var en meget spontan tur. 


 Så var de downton abbey.

 Tog mig et bad.





 Jeg elsker mine øreringe, de er så smukke.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar