mandag den 27. april 2015

Fantastisk timing-Mandag den 27 april 2015.






















































Hahaha, sweety.


 Hvis man føler man bliver overbegloet af en eller anden, så er man sikker på at det er Prudst, for hun er overalt, men det er bare sødt.
 Der var ingen avis her til morges, da min farmor ikke havde læst den endnu, haha. så jeg læste blad.

 Afsted med bussen, til skole.
 Så var jeg i sønderborg.
Ej, jeg har ikke mødt ham den sure man i flere dage nu, gad vide hvor han bliver af...haha.:D


 Ej, det var altså en mega god dag idag.
Vi startede ud med at meditere i starten af idrætstimen, haha, jeg blev virkelig frisk af det, det gjorde godt.
Derefter lidt volleyball med øvelser til, haha, ej, det var virkelig sjovt.:)

I matematiktimen skulle vi lave et lille oplæg om nogle rengeøvelser ..meget interessant.

 Og så havde vi fri 13.30 ca.

 Øv, jeg kunne ikke låne denne bog længere, så den blev jeg nødt til at aflevere..hmm, men så må jeg bare låne den igen.

Jeg var lige på biblioteket med en fra klassen, og der mødte jeg Ida, for hun var også på biblioteket, så kunne vi lige følges hjem.

 Så vi gik ned til bussen.
 Lige da vi steg ud af bussen, så vi far komme kørende, så han tog os med hjem.
Fantastisk timing.


Jeg lukkede hestene ud. 



På torsdag kommer der forresten en gammel landmand, der skal beskære hestene hove..Pinkey og Bruno hader det, men det bliver de jo nødt til, for ellers vokser deres "negle" ud over deres hove, og det ville være synd.
















































 Læste avis.

 Hahah, jeg så en underlig app i avisen, hvor man kan lave sig selv som en figur..den skulle jeg da lige downloade, men jeg har ikke prøvet den endnu, for det glemte jeg alt om bagefter.


Jeg var så træt og bombet..det er nok fordi det er mandag idag..så jeg bestemte mig for at tage en lur inden zumba.

Jeg er egentlig ikke så meget for at tage lure om dagen, for så føler jeg mig ikke så produktiv, og man er også bare træt efter en lur.

Jeg tog derfor kun en halv time ca.











 Klædte om til idrætstøj.












Lavede en madpakke.
Imorgen kører klassen til gram, da vi skal ned og gå i en å, og undersøge hvordan en å fungerer.
Vi skal køre i bus, i en time tror jeg, og kommer derfor først tilbage ved 16.00-tiden, mener jeg.


 Jeg var stadig ret træt, så jeg lavede mig en smoothie, i håb om at få noget energi.





 Jeg lavede en lille smule videre på mit powerpoint om DNA..vi skal jo lave 24 fremlæggelser, så jeg vil prøve at lave lidt hver dag.














 Så var det tid til at gå op til bussen, så jeg kunne komme til zumba.














































 Så skulle jeg jo bare vente på bussen..det er egentlig meget hyggeligt at sidde og vente på at bussen kommer-det drejer sig kun om 5 minutter,inden bussen kommer.

Men der kommer folk der går forbi, så man kan glo lidt på dem-ganske underholdende.















 Og så kom den længe ventede bus.




 Jeg legede lige lidt guide på snapchat.
Add mig på snapchat: grisen60.
Og instagram: grisen60.

 Jeg elsker at skulle gå hen til zumba, da vejen er ret hyggelig.
























Så skal man bare lige vente lidt over en halv time, før zumba starter. 






















Men det gør ikke noget, når man har en bog at læse i. 



















Og så var zumba slut.

Jeg bliver meget friskere efter zumba.

Jeg var faktisk så træt at jeg overvejede at melde mig fra idag.
men er glad for jeg ikke gjorde det.
Jeg har jo kun zumba en gang om ugen nu, da det om onsdagen sluttede..og det er vigtigt med motion, så uanset om jeg var træt eller ej, så ville jeg med.



Min mor var inde på fakta, så der gik jeg da bare ind bagefter zumba.









Jeg fik igen igen købt alt for meget lort..men i just cant help it.

Salat..da det var billigere end det normalt er.



Smoothie-frugt.
Nødder-hva fanden skulle jeg med dem?..årh, kender i ikke det, med at i får alt for meget slæbt med hjem?.
Og så lidt slik til busturen til gram å imorgen.

Sad lidt og så tv med familien.





Lavede blog.



Med hende den søde.
























Nu vil jeg i bad, og sørge for at jeg ikke kommer alt for sent i seng. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar