onsdag den 25. februar 2015

Zumba aflyst igen-Onsdag den 25 februar 2015.























 Yaaay, lys om morgenen.














 Sønderborg.










 Vi havde fri 10:30, men jeg sad og lavede en af lektierne med en fra min klasse indtil klokken blev omkring de 11.00.

Og så skulle jeg lige på biblioteket, og aflevere en bog og en film.































Jeg var sulten, så jeg købte mig en chokoladebolle, hey de koster kun 6 kr i lagkagehuset, og de er ret gode.



 Så tog jeg bussen hjem.














 Jeg stod af i byen, da jeg tog en a-bus.



















 Nogengange bliver man så træt af at gå den samme vej hver dag, så jeg tog en anden vej idag, igennem byen.
Det er godt med lidt froandring.














 Hahah, den der brune plet vi ser øverst i højre hjørne er Bruno.



 Yaay, Bruno.

 Yaaay, Pinkey.



















En gulerod havde de fortjent.


 Jeg havde fået en pakke, som jeg jo havde bestilt for en uge siden.

Min adresse er lige skjult alrighty.

 Det var en parfume refill.
Du ved, så kan man sprøjte parfume op i den, og bringe den med sig overalt, det er bare så smart,o g jeg er rigtig glad for den allerede.
Den er købt på ebay, og jeg mener jeg søgte på perfume refill..eller noget i den stil.










 Jeg lavede mig noget the.

 Åd noget kage.
 Haha, denne her er faktisk god, men jeg kan kun spise et stykke, for ellers bliver det for meget.
 Jeg elsker at skære kagen i mindre stykker, og spise de små stykker, det smager bare så meget bedre.
 Masser af the.


 Sammen med prudst satte jeg mig til at se en film om frankrig, som jeg jo lånte på biblioteket for et stykke tid siden..filmen blev væk, men nu er den fundet igen.


















 Nuuurh.











Fodrede kattene.


 Jeg satte mig til at lave geografi rapport til på tirsdag.
 Jeg laver den sammen med 2 andre, så derfor er deres navne lige dækket.




 Smurte madpakke.

 Klædte om til idræt.











 Fra kørte mig og Ida til zumba.


 Zumba var aflyst igen..det er anden gang..og hverken mig eller Ida har fået en sms, om at det er aflyst..det gør mig lidt sur.. fordi jeg glæder mig til at skulle til zumba..jeg kan jo godt lide det..
Hende instruktøren har fået vores nummer 2 gange...så jeg forstår det bare ikke.


Nu er det bare blog, og så skal jeg lige se bonderøven og have et dejligt bad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar