søndag den 1. februar 2015

Familietid på Mongolian barbeque-Lørdag den 31 januar 2015.






 Igår da jeg skulle i seng, lå der allerede en i min seng, kaldet prudst, hun var hoppet ind ad mit vindue:)





Næste morgen.
Ved 06:30-tiden blev jeg igen vækket med at prudst ville ind ad vinduet.
Hvor er det bare tidligt i en weekend.
Jeg var vidst ret træt i går aftes, så jeg var bare faldet i søvn, inden at jeg havde sat min mobil til at oplade godt det ikke var en hverdag.



 Da jeg havde lukket prudst ind, må jeg have faldet i søvn igen, for jeg vågnede ved 10:00-tiden, og læste i min bog.
Inden jeg faldt i søvn, fik jeg sat mobilen til opladning.



 Så kiggede jeg lidt instagram.













 Og så stod jeg op ved 11:00-tiden.

Solen skinnede dejligt ind ad vinduerne.









 Det her er helt klart den bedste app til at finde ud af hvad sange hedder, hvis du nu ikke lige ved hvad de hedder.
 Den hedder bare shazam.
 Jeg tog lidt morgenmad.
 Jeg kan stadig ikke lide rosiner og abrikoser i min morgenmad.

 Jeg ryddede lidt op.
 Ligepludselig fik Alice den ide at vi kunne tage til sønderborg.
Bussen kørte 14:46, så vi gik travlt.




































 Men vi nåede da bussen.



 Og så var vi i sønderborg.


Vi gik ind i borgen.








 Nuurh, de her øreringe kunne jeg godt lide, de var med katte, men jeg købte dem ikke.

 Kvickley var næste stop.







De havde ikke flere mælkesnitter:/


 Men de havde min ynglingskakao.
Det er jo weekend, så må man godt.
 De her juicer er altså også vildt gode.
 Vi købte 3 pølsehorn hos bageren i kvickley.
 Hvorfor har jeg ikke opdaget dem noget før?, de er jo vildt gode.








 Ej, jeg kan godt lide denne opstilling.



 Næste besøg var i føtex.

Årh, mig 11-12 år ville havde elsket de her fastelavnskostumer..sagen er den, jeg elsker dem stadig..:D
Det er kodylt nuttet.










 Årh, fiine servietter.





 Ida havde købt jordbær, da de var nedsat en hel del, til vores fordel jo.
 De smagte rigtig godt.

 Vi var lige inde i slikplaneten før vi tog hjem.
 Og så gik vi  ind og ventede på busstationen.
 Og spiste slik imens vi ventede.




 Bussen.

 Vi plejer faktisk altid at høre musik i hovedtelefonerne på vej hjem fra alt muligt, så det gjorde vi selvfølgelig også på vej hjem.
For nogen kan det måske godt virke lidt flabet og usocialt, at vi hører musik, når vi sidder ved siden af hinanden.
Men hvad kan jeg sige?..vi er søskende, vi kender hinanden ud og ind, så det fungerer fint.

Jeg er blevet helt vildt med ellie gouldings nye sang love me like you do.

 Og så gik vi hjem.
 Himlen var så smuk.





















 Hjemme.
 Så var vi hjemme.
 Det her tørshampoo, er bare det bedste jeg har prøvet, det virker fint, og gør håret dejligt blød og friskt igen.


























 Jeg krøllede mit hår med et krøllejern, fik sprayet en masse hårlak i , og så kom det op i en knold, så det kunne blive puff.















 Hun gloede bare.



I slikplaneten fik jeg købt denne slikstang, uhh, yaaa. 









What is your problem, why did you place that waterbottle right there in front of me?





 Not amused.



Jeg så lidt youtube.



Vi gik ud i stalden med prudst inden vi skulle køre, vi skulle nemlig ud og spise på Mongolian barbeque kl 19:30.


 Hestene skulle også have en gulerod.






 Så skulle vi gøre os lidt præsentable.
Jeg har stadig ikke fået fjernet det der merry christmas, så nu står der bare christ..haha:)


 Åhh, mit hår VAR blevet ret puff..

















 Jeg fik da kontrolleret det.







 Justin bieber parfumen.

 Og så kørte vi afsted.















 Så var vi ankommet.
 Tag selv-alt hvad du kan spise.
Det skal man ikke sige 2 gange til mig.
Det er faktisk ret sjovt at til dagligt spiser jeg ikke så meget til aftensmad, MEN når man er ude på restaurant, så får den ikke for lidt, haha^^
 Bare et godt råd, muslinger, aj, ikke spis dem..de smager af fisk, og jeg kan ikke lide fisk.

 Ej,det smager altså vildt lækkert.
 Selvfølgelig skal man da spise med spisepinde, jeg er taknemmelig for at jeg har lært at spise med pinde.
 Stor cola, så kører det.


 Vi fik et lille rum, hvor der kunne sidde en familie ved et stort bord,  og så 2 personer ved et lille bord, så det var et lille hyggeligt rum.
Der var godt nok også overproppet med folk i restauranten.














 Dessert var med i prisen, så det var bare lækkert.






 Da vi var færdige var vi jo færdige, haha no shot sherlock ;)

 Og vi gik ud.













 Så tog vi hjem.














På vej hjem i bilen, sad mig, Ida og Alice og så på musikvideoer. 












































'






 Da jeg satte justin bieber på, så gad Ida og Alice ikke at lytte med mere..haha, but i love him, they do not.











 Så var vi hjemme.


Og så danmarks indsamling. 













 Der sponsorerede jeg 150 kr i håb om at vinde en golf, men den vandt jeg så ikke.


 Og så støttede jeg en gang mere, å 300 kr kom afsted fra mig af.
Sidste år støttede jeg også med 300 kr.


 Hold da op, det var et stort beløb vi fik indsamlet sammen.
sidste år var det vidst kun noget med 78 millioner.

 Og så kom der en film med dolly parton, der hed 9 to 5.
Den skulle vi da lige se.













Her får i lige sangen 9 to 5.
Jeg voksede op med dolly partons musik, så det er minder, det her.
https://www.youtube.com/watch?v=DaERHs8Q93E 



 Og så kunne vi gå i seng.
 Denne her app er også mega sej, for man kan se hvor lang tid man har at sove i.
Den hedder azumio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar