torsdag den 12. februar 2015

På tur i skoven-Torsdag den 12 februar 2015.








 Jeg læste lidt i min bog.


 Og stod op 10:50.
 Jeg sad lidt og snakkede med Ida og Alice.










































 Vi gik os en tur.
























Ud på marken. 




























 Vi gik helt ned til åen i skoven.























 Og så gik vi hjemad igen.

 Vi fik en dejlig tur ud af det, på en time.
Der kan man se at Alice har lidt brunt hår.
















 Vi gik en tur i haven.



Stribe.




















 Yup, prudst var oppe  i udlejningen igen.
Hun sad og hyggede sig i vinduet.






















 Ida lavede kakao fra bunden.









Vi læste lidt blade. 



 Så gik jeg lidt ud og lavede noget vasketøj.










 Og hang det op.



'Jeg gik mig en tur.













 Denne her sang er perfekt at løbe til, for man kan løbe på den sjoveste måde til melodien.










































 Det er ret lang tid siden jeg har været på brugsen.


























































  



 Hjemme.




















Kattene fik lidt mad.







 Jeg gik op på mit værelse og gjorde lidt rent.







 Og så kom Stribe.




























 Ryddede op efter aftensmaden.
Nu er det blog og bonderøven, og så vil jeg nok i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar