søndag den 8. februar 2015

Skøn roadtrip-Søndag den 8 februar 2015.



 Idag stod jeg da op kl 08:00.
 Søndagsmorgenbord.



Årh, jeg ville ønske jeg boede tæt på gram, jeg vil så gerne med og se bonderøven. 


 Ihhh, de første gæster har allerede skrevet i vores den nye gæstebog.
 Jeg vaskede lidt mere tøj.









Og gik mig en tur. 










 Vejret var faktisk dejligt idag, det blæste bare lidt meget.
































 Mine høretelefoner valgte af knække midt over, undervejs på gåturen..øv..




 De kostede dog kun 10 eller 20 kr i tigeren



 Hahahah, nuurh, ænderne er så søde når de løber rundt og glider på isen:)














 Årh, jeg elsker den sang.


 Den minder mig om en dejlig tid, som jeg ikke vil komme ind på.
 Jeg sys det kunne være sjovt og se om isen kunne bære mig(bare rolig, det var en lille vandpytte ikke en stor sø) så jeg gik lidt rundt på det.














 Årh, jeg mødte en rigtig sød ven:D








Den var så søøød :)

Men den begyndte af følge efter mig, da jeg skulle til at gå.
Ida og Alice plejer hele tiden at sige til mig at jeg ikke skal gå og klappe fremmed folks katte, for de følger jo bare efter en, og det ved jeg godt, men jeg kan bare ikke lade være, for jeg elsker jo dyr. 


Jeg slap dog af med den til sidst, da den forstod at den ikke måtte komme ed mig, og så gik den ind i en have:) 




















 Hjemme.
 Jeg sagde til Ida at jeg nok skulle være hjemme kl 10:30, og det var den lige præcis da jeg kom hjem..coolish..
 Nå, så måtte jeg jo tage nogle nye høretelefoner i brug fra tigeren.


 Nyt tøj på.




 Jeg tog mig et bad.














Så lidt youtube. 




 Og så skulle vi(Mig, Ida, Alice og far) køre afsted på vores roadtrip.





















Vi var på jagt efter en vaskehal, men næsten alle dem vi var på(vi var på 4) der var der en lang kø, for alle skal åbenbart vaske deres bil om søndagen.









Øv, vi måtte ikke sidde inde i bilen imens den blev vasket, det plejede vi ellers altid ved q8, men det her var ikke q8, for denne her bil tåler ikke undervogns-vask, da vi smører den med olie under.



 Jeg fandt en trampolin, jeg tror da den var til fri afbenyttelse.





 Bilen var så ren som ny.
(viser dog ikke hele bilen, for det er nok ikke smart at vise nummerplade-registration)















 Så var ve ved poetzsch.



Man er ikke i tvivl om at det er indgangen, haha:--) 










 De her høretelefoner så ret gode ud, og jeg leder efter et par der IKKE går i stykker så hurtigt.














 Videre ind til fakta, da jeg gerne ville have hindbær.

 Jeg fandt dog ud af at der var små dyr i deres hindbær..ulækkert..de så heller ikke særlig gode ud.


 Videre og spise noget aftensmad på mcdonalds.
Jeg syntes deres snack salat tomat mozarella lød ret lækkert, så den bestilte jeg..jeg blev dog ret så skuffet..den var ikke særlig lækker.




 Så jeg fik bestilt en cheeseburger..mums.



 Så kørte vi videre.

 Vi ville være hjemme omkring 17:08 efter gps´sen.
 Jeg havde et lager foran mig.
Drikkeyoghurt og en underlig kakao der smagte af marsbar(var dog ikke så lækker alligevel)





 Vores radio er jo i stykker, så vi er nød til at høre musik på mobilen.






















Hvor smukt.




















Da vi kom hjem ved 17:15-tiden.
sloges Harald med en fremmed kat.
Denne sorte kat er kommet hen til os i perioder, og vi aner ikke hvem der ejer den..
Vi havde dog engang for de 5-6 år siden en sort kat kaldet spidey, men den stak af, og vi så den ikke i lang tid, mon det er den  der er kommet tilbage?, og ikke kan huske os?? 









 Mig og Harald var lidt på opdagelse.







 Hestene skulle også siges hej til.




 Og hønsene.





















Sad lidt udenfor med Harald, Minnie og Stribe.















 Youtube.
 Blog.


Og om lidt er der arvingerne, og så skal vi se Hobitten i tv.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar