fredag den 6. februar 2015

Bustur til Flensborg.Torsdag den 5 februar 2015.



















 Fik lige lidt tid til at rydde op i vaskemaskinen.
 Og køkkenet.

 Og læse lidt avis.


Far skulle alligevel til sønderborg, så vi kørte med.




Jeg var fuld af energi her til morges, og dansede rundt i køkkenet, imens jeg spiste morgenmad og pakkede taske..Haha, også på vej i bilen. 





O han satte os så af på busstationen. 
















Friiii.


 Mig og Ida mødtes og gik ind i kvickley, da vi skulle have provianter til vores Flensborg-tur.

 Jeg fik købt en yoghurt, da jeg var sulten.




 Den gik jeg så og spiste på vej op til bussen, og ide i lagkagehuset..hvor der var proppet med mennesker, haha, yes sir.







 Ida havde købt en mini pizza-sneg, som jeg fik lov til at smage et lille stykke af..uhh, yaaa, den var god.




 Vi sad og ventede på bussen på busstationen.







 Og så kom den..woow, der var okay mange der skulle med bussen til Flensborg da.

Så kørte bussen afsted.
Vi fik ikke et sæde sammen, så det var lidt øv.
Turen tog 1 time og 14 minutter.

Hahah, det var også underligt for der var en mand, der havde tabt sin taske på gulvet, og han havde vidst svært ved at nå den, for han var en smule(jeg ved ikke om man kan tillade sig at sige det på den måde, men udviklingshæmmet), men han kunne altså ikke rigtig nå tasken, så jeg hjalp ham lidt, med at nå tasken(man får det godt indeni af at hjælpe folk)
For eftertiden sad han også bare og stirrede på mig, halvdelen af vejen, haha :D

Det var lidt underligt.:)


 Efter de 40 minutter var halvdelen af menneskerne stået af, så mig og Ida kunne sidde sammen.



 Jeg sad og øvede min fremlæggelse for Ida.




 Og læste mine noter.

 Og så var vi i Flensborg.

 Og gik lidt rundt.

 Omg, en ulækker dukke.

Byens stemning er så dejlig.













 Vi var lige inde i T K max.










 Prøverummet.





Jeg elsker at glo på mit hår, når jeg er i prøverumme.


 Jeg prøvede en rigtig fin kjole,men den var lidt fors for oppe ved skuldrene.
















Uhh, denne bluse var rigtig pæn g klædt mig ret godt, så jeg køber den måske hvis vi tager til Flensborg i vinterferien. 

 Jeg fik lige Ida til at holde den.




Prisen var godt nok 12,80 euro. 












 Fedt, sådan en mangler jeg til når man bager kager.
Jeg bager godt nok ikke så mange kager mere, som jeg har gjort, da jeg ikke har lige så meget tid mere.
Jeg savner faktisk at bage kage.
 Årgh, jeg skal kun bruge EN krog, hvornår forbød man folk at kunne købe kun 1 krog.














 Hindbær skal der til, jeg skal have mit hindbærfix.
Jeg fortryder at jeg ikke købte 50 pakker af dem, for de smager så godt.








































Ved 18:10-tiden tog vi bussen hjem igen. 

Jeg tror kun der var omkring 5 personer med bussen der.

 Vi tog det bagerste sæde.













 lyset fra vinduet kastede nogle eventyrlige skygger.



 Og så var vi i sønderborg.























 Vi gik ind og spiste på kong kian.




En lille salat til 29 kr.

















Ved 20:00-tiden var vi færdige og gik hen til bussen. 


 Der ventede vi på at bussen gik, og tog den hjemad.




















Vi stod af ved kirken og gik hen til Rema 1000, da vores mor var på indkøb. 



Dejligt at komme ind i varmen.


 Så var vi hjemme.
 Jeg smurte madpakke.

 Jeg fik købt 2 blyantspidsere, da jeg har 7 forskellige og  vildt irriterende blyantspidsere i mit penalhus, der ikke virker for en skid, så nu skulle der nogle nye på banen.

 En ny blog til matematikundervisningen.






Sliiiiik. 



 Popcorn.
Jeg er spændt på hvordan de her smager, for jeg er ikke fan af chips, og det kunne godt ligne at de havde noget med chips at gøre, siden der er en nachos på posen.
 Ofcourse mælkesnitter.
Ej, det er faktisk rimelig ulækkert, for min mor regnede ud at 2 mælkesnitter var det samme som at spise en hel dags mad.
Så mange kalorier er der i, det er ret skræmmende...og jeg er meget bange for at blive tyk, ikke at der er noget galt i at være tyk, men jeg tænker bare på de begrænsninger der ligger i det, og sygdomme man kan få, at det..det er jo ikke så godt.
 Nå , men så sluttede jeg dage af med at lave fremlæggelsen til i morgen, når det skal fremlægges.
 Jeg skal fremlægge om Bioethanol og nogle forbrændinger.

 Jeg øvede det, og fik det til at det tog ca 6 minutter, hvis jeg snakkede hurtigt.
Det skal tage de 4 minutter, men det er vel okay med 6 minutter.








Og så kom jeg i seng ved 22:30-tiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar