lørdag den 7. februar 2015

Vinterferie 2015-Fredag den 6 februar 2015.



















 Jeg læste lidt avis.
Der var nogle virkelig gode emner i dagens avis, altså som jeg kunne relatere til, og som jeg fandt interessante.








 Ryddede
lidt op.


Hahaha, da mig og Ida stod og ventede på bussen her til morges, så opdagede Ida at hendes hår var halvt frossen, hahah, det var så sjovt.
Det er nok fordi hun havde hårlak i hendes hår, og det er jo vådt, så det frosser til is. 

 Der var rimelig tåget her til morgen, det var det godt nok også da vi kørte i bussen.



 Århg..jeg bliver altid så forskrækket over denne plante, når jeg går forbi her om morgenen, for jeg tror det er et menneske, der er ude på at skræmme mig.






Fremlæggelsen af vores oplæg gik rigtig godt.
Der var omkring 50 mennesker der skulle se det.
Så hele dagen gik med at se de andres fremlæggelser, og da kl var omkring de 13:30, skulle vi så smage vores øl, som vi har brugt de sidste 3 uger på at brygge i biologi og kemi-timen.
Vi skulle også dyste om hvilken en der var bedst.
Der var 3 slags hjemmebryggede øl.

det var så ikke vores der vandt, men den blev nummer 2.



Også kunne vi tage på vinterferie.

Det er helt uvirkeligt at vi nu har vinterferie, for man er jo ikke vant til at have ferie.
Mig og Ida tog bussen hjem kl 13:50.

Bussen var ret proppet pga vinterferie, så vi skulle stå op.

Men da vi næsten var kommet hjem, var der sket en soloulykke på vejen(faktisk kun 10 minutterss gang fra vores hus)

Så bussen blev nødt til at holde og vente, for der var rigtig lang kø.
Buschaufføren åbnede dørene så vi kunne komme lidt ud, for bussen var jo proppet..men vi måtte ikke gå hjemad, for så skulle vi jo forbi ulykkesstedet, og det kunne måske forstyrre ambulancefolkene osv.
Så vi ventede i en halv time ca.
Der kom 2 helikoptere og en ambulance til stedet, og da vi kørte forbi kunne vi se bilen.
Den lå på hovedet og var helt krympet sammen...forfærdeligt.

Så gik mig og Ida hjem.

Der plejer ikke at være så meget kø på vores vej, men det var der idag pga ulykken :/
Forfærdeligt at starte sin vinterferie på den måde.

Mig og Ida snakkede om det på vejen hjem.
Og vi følte begge at vi kunne græde, fordi det var så bekymrende og trist.










  

















Hjemme.

Vi gik ind til vores farmor og snakkede med hende.

Det var denne her øl som min klasse producerede.
Er den ikke fin.
Vi har kaldt den beerlicious.
Og første p er navnet på vores klasse.





Haha, minnie din sniger..hun står på en af vinduerne.



Og så gik vi ind og fik kaffe ved farmor.






























Hun stiller altid 5 slags kager og hvedekager(sønderjysk udtryk for franskbrød.) på bordet.









Jeg tændte op i kakkelovnen, da vi far færdig med kaffe. 




Lavede blog for igår.

Linket til ulykken er her.
http://radioals.dk/
Den er under soloulykke ved egen mølle.


Ja, okay, så, der var et par stavefejl i gårsdagens indlæg, men det er fordi at jeg nogle gange skriver ret hurtigt, og ikke lige får kigget ordentlig efter, hvis jeg har lidt travlt.

Men jeg har ikke svært ved at stave osv, hvis i tror det tværtimod :D
Hahah.


Tid til at fodre kattene.


























Minnie er en frækkert.








Jeg har bestemt mig for at de må få lækkert snask om fredagen, for de elsker det, og det ville være synd at fratage dem det, bare fordi det er ret dyrt.








Jeg så rigtige mænd.






Og klædt af.

Og bonderøven.








Derefter så vi xfactor.











Årh, Johannes han er så lækker!
(Håber ikke der er nogen der kender ham, som læser min blog..) 
Han synger fantastisk godt, jeg er normalt ikke fan af sangere andet end Nickelback, Avril Lavigne og Justin Bieber.

Men det har kun taget mig omkring de 3 uger at blive fan af Johannes.


Omg! Im falling down of my chair here..
Wauw.
Og mere wauw.

Jeg elsker cittyboys, de er simpelthen også så dygtige. 





Årh, jeg er så glad på Justin Biebers vejene at han er ved at få det bedre.


Jeg fik 6 like på denne kommentar, DET er beviset på at folket vil have Johannes tilbage i xfactor igen..Årh, jeg er simpelthen så irriteret over at de smed ham ud af xfactor, han havde sgu talent..
Men ham her var vidst ikke så enig i det, haha ;)
Årh, fantastisk ide.
årh..





Jeg faldt derefter i søvn, med prudst i mine arme, haha :D
Og vågnede ved at hun lå på min arm.






Og vågnede kl 02:00. 

Ved at jeg sagde til Ida og Alice:
"Ej, vidste i godt at dem der filmer os, kaldes kamera-side-hoveder?!
Ida og Alice fattede ingenting, Hahah.
Og derefter sagde jeg:
"Ej, sagde jeg lige noget mærkeligt noget?"

Hahah, jeg må have drømt noget mærkeligt noget.

Og så gik vi i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar