søndag den 22. februar 2015

Masser af slik og træthed-Lørdag den 21 februar 2015.

 Havde egentlig sat mit vækkeur til kl 08: men var så træt at jeg vågnede kl 13:00 istedet.




 Det sneede lidt udenfor.















 Lavede blog for igår.




Far, Ida, Alice og jeg kørte til sønderborg, da jeg skulle hente in skoletaske og flere af mine ting far igår, som jeg ikke kunne have med ned i byen. 


Derefter tog vi ned i sønderborg.




 Efter at vi havde været inde i slikplaneten og købe slik, tog vi over på lagkagehuset, for at finde lidt til kaffen.









 Vi tog hen i borgen, for at spise kagen og drikke kakaoen.
Lagkagehuset lukkede 5 minutter efter at vi havde købt kagen, så vi kunne ikke spise den der.



















Derefter tog vi hjem.


































 Jeg sad og slettede billeder, for jeg har så mange billeder, og alt for lidt plads på ipadden.







 Fodrede kattene.






Jeg lavede geografi lektier. 



Og spiste slik.












Sammen med den søde prudst. 











Afleveret.  

 Bonderøven er det bedste jeg ved, når jeg skal slappe af.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar