tirsdag den 10. februar 2015

Genbrugsbutik-Mandag den 9 februar 2015.













 Jeg vågnede og læste i min bog.














 Og så stod jeg op.


































Ordnede lidt vasketøj.











 Hang det til tørre i udlejning.

 Ida og Alice sad og sang og spillede guitar, så jeg dansede til det.




















































 I anledningen af at det er valentines day om 4 dage, skal i da lige have lidt kærlighed.













 Jeg sad og hørte lidt musik.



 På højtaleren.























 Tog overtøj på.













Og så gik mig, Ida og Alice hen til vores by, vi ville nemlig gerne i genbrugsbutikken. 
































 Vi sad lidt og studerede den fine udsigt.



Genbrugsbutikken. 








 Afsted til rema 1000.






 Og til sidst ville vi besøge farfar på kirkegården.







 Og så gik vi hjemad.


Hjemme. 



 Snakkede lidt med minnie.


























 Jeg fik købt dette i genbrugsbutikken.

En fin top til sommer.






 En fin kjole til sommer.







 I tyskland fik jeg købt nogle fine dekorationer til kager.






 Og en hulens masse slik.








 Jeg sad og varmede mig ved kakkelovnen.













 Vi spurgte far om han havde nogle ting vi kunne lave, så vi sad og skrev et par opgaver ned på et papir.

 Vi så lidt på gamle billeder og film.
 Nå, jeg ville ud og afprøve min nye app.
 Det er den lille grønne i venstre hjørne.

Undskyld for min baggrund:I








Kattene skulle have mad. 























Så gik jeg mig en tur.
Det er så dejligt at gå en tur om aftenen, for det er der der er en dejlig fugtig luft. 









































 Hjemme.

 Ordnede lidt vasketøj.
 Hang det til tørre.





Ida lavede lasagne, og Alice filmede det. haha, de ville lave en madfilm.




















 Jeg dækkede bord.






Lasagne.



 Vi smagte den hjemmebryggede øl.
De kunne godt lide den, jeg er ikke så vild med den.





 Tv.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar