lørdag den 21. februar 2015

Den sure mand-Torsdag den 19 februar 2015.









Jeg ryddede lidt op.







Sønderborg. 



Hahaha, hver morgen, når jeg kommer til sønderborg, så går jeg forbi en mand der ser så sur ud, og han ligner bare at han kunne skælde en ud, lige på stedet, haha, jeg kalder ham den sure mand. 




Frii. 




 Tog bussen og gik hjem.



















 Hjemme.






Hahah, Justin Bieber har sagt ja til at medvirke i en reklame(tror jeg det var), hvor de må smide æg på ham, hvor han ikke har noget tøj på overkroppen.

OMG!!, gid jeg var æggene.!



















 Jeg frøs virkelig meget, nogengange er der ret koldt i vores køkken, og det var det eneste sted jeg kunne sidde, da mor så tv i stuen, og det larmede,da jeg sad og gloede lidt på nettet..far lavede gulv, og der er intet net på mit værelse.

Men vi har en dejlig varm radiator i køkkenet, som jeg sad helt op af.






 Bare igang med at lave matematik.












Jeg lavede lige sådan en ansøg mig på snapchat-ting.



 Min mor og far får besøg af et vennepar i aften. hvor de skal spise lækkert mad, hygge og snakke, så mig og Ida tager til sønderborg og spiser lidt mad, så det bliver rigtig hyggeligt.
Så jeg skulle lige tjekke bustiderne.


Wee, nu er stuen færdig, med gulv, og indretning.
Det er bare blevet så flot. 









 Nå, jeg blev distraheret, det sker så tit...så bare tilbage til det kedelige matematik.





 Ej, det er simpelthen så kedeligt,,jeg har aldrig kunne lide matematik..















Kattene fik lidt mad. 

 Jeg tog mig et bad.









 Ej, se hvor fint bordet er dækket.










 Mit værelse ligner et bombekrater.
 Jeg skulle finde tøj til en fødselsdag jeg skal til i morgen, for jeg kommer nemlig ikke hjem i morgen.


Jeg gloede alle mine kjoler igennem. 

 Imens jeg hørte selena gomes-The heart wants what it wants.






Mor kørte os op til bussen.


 Og så tog vi bussen til sønderborg.








 Ankommet.



Vi tog ind på Kong kian. 









 De har noget ret lækkert mad.
Note til mig selv: Tag hellere en lille salatbar, istedet for en mellem, for det mætter sindsyg meget.
Men det smager så godt, og salaten er helt friskr, og det er sundt.

 Og man får et gratis 15 cm valgfrit brød med.
 Og det smager også fantastisk.

Når mig og Ida er ude og spise et sted, så er Ida vildt hurtig til at spise sin mad, men jeg nyder det, og når vi skal have slik, så er jeg vildt hurtig til at spise slikket, og Ida nyder det..det er ret sjovt.




Og så gik vi ind i kvickley, da vi gerne ville have noget slik. 




 Da vi kom forbi slikplaneten, så sad der en derinde der lignede Justin Bieber sindsyg meget, han var sindsyg lækker, mig og Ida gik forbi 5-6 gange, bare for at se på ham..haha..han havde et virkelig sødt smil, og de der øjne strålede...oh my..

Vi ventede på bussen på busstationen.
 Og så kom bussen.



 Vi fik købt slik for 6 kr..haha, så det blev kun til 4 stykker bom.

 Autografer fra citybois på snapchat..lækkert..de er altså heller ikke grimme :)
 Så tog vi bussen hjem igen.



Vi skulle gå hjem i mørke.




 Og var hjemme 20:30.













Vi hilste lige på mors og fars venner, smurte madpakke og gik i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar