lørdag den 28. februar 2015

Fri hele dagen-Fredag den 27 februar 2015.

Jeg havde sat vækkeuret til kl 06:00, da jeg skulle vække Ida, for hun skulle i skole og mor skulle tidligt til sønderborg, så hun kunne jo ligesågodt køre Ida i skole.

Ida falder bare i søvn igen, så derfor er det godt at jeg er god til at stå op, til tiden..haha..










Og så sov jeg videre igen bagefter. 



 Og stod op kl 08:30, og tjekkede bustiderne, da jeg skulle hente Idas skoletakse for hende, for hun skulle til fødselsdag om aftenen, og derfor ville hun ikke kunne bære rundt på en tung skoletaske.


Jeg lavede mig en kop the. 











Vejret var ikke lige det bedste.



 Spiste lidt morgenmad.
 Jeg vil bare lige soge at de her havre flakes smager bedst i yoghurt..IKKE i mælk, der er de temmelig ulækre.






 Lille sniger.








 Jeg gjorde mig klar.


Og brugte måske 40-50 minutter på at crepere mit hår, med sådan et crepejern.














 Men det blev ret voldsomt, så jeg tænkte det ville falde lidt ned, hvis jeg lavede en knold.








 Hahhaha, omg, det her er mærkeligt, for alle folk ser noget forskelligt i den.






 Jeg mener den er grå og sort..nogengange kan jeg også se lidt guld i den.


 Hahaha, hun er så søøød.

 Da jeg stod og creperede mit hår, så skrev jeg med Ida og Alice i vores fælles facebook gruppesamtale.















Lille hårbolle prudst. 












 Jeg blev sulten og ristede noget brød.



 Og så kørte mig og mor til sønderborg, for mor ville faktisk gerne køre mig til sønderborg, så vi kunne se på en stol til far.




















 Vi var lige inde i idemøbler, efter at vi havde hentet Idas taske på hendes skole.





Det er min ynglingsbutik i hele sønderborg af møbler altså, vi har jo ikke Ikea.
Den Ikea der er tættest på os er i odense, haha :D 











 Uhh, denne her kan jeg godt lide, den er bare ret dyr.













 Så tog vi i føtex.

Og hjem bagefter.

Det jeg fik købt, var nogle fine tuscher, da jeg vil bruge dem i skolem til noter.


















De er rigtig gode.


 Og noget creme til ansigtet, som jeg lige vil prøve.

 Det dufter fantastisk.

 Nogle virkelig fede støvler jeg så da jeg var i føtex her den anden dag med en fra klassen, som jeg dog ikke købte lige der.











De var sat ned fra 350 til KUN 50 kr.


 Og nogle andre også rigtig fede sko.




 Prisen på dem var 199 kr.

 Fredagsslik.

 Vi var inde hos farmor og få kaffe.


Mens vi sad derinde, fik vi  at vide at min fætter og hans kæreste havde født en lille søn:) tillykkee!;-)


'


Jeg skulle ud og save lidt træ, da vi ikke har mere. 


 Der kunne godt ryddes lidt op her, så jeg gik igang med at fjerne de små stumper træ, som man jo godt kan bruge til at tænde op med.

 Jeg skulle derfor flytte træ-vognen, og der gjorde jeg et fund, haha.
 Jeg fandt Sikas gamle legetøj.
Sika er den grå-stribede kat som vi havde engang, der uheldigvis blev kørt over da den var omkring de 10-11 måneder.:/





Den plejede altid at ligge i denne kurv, da den skulle sove om natten, vi har ikke kunne nænne at flytte den, for vi savner jo den lille mand.





 Og lidt efter fandt jeg nummer 2 legetøj.






Ej, næsten hver gang jeg går ud i æ hochlei(det er sønderjysk og betyder en form for lager, jeg kan ikke rigtig forklare det, men det har vi altid kaldt det) så bliver jeg nødt til at dufte til min farfars arbejdstøj, fordi det dufter af ham, og jeg savner ham jo..

Det ser måske lidt mærkeligt ud at der hænger en flyverdragt oppe under loftet, men det er dog kun en flyverdragt.






Nuuurh, prudst har fundet sig en ny plads under bordet på vores lille runde gulvtæppe.
Det er sødt.






Jeg lavede lidt træ.





Derefter kørte mig og mor hen og hentede Alice ved færgen..









Jeg fodrede kattene. 



Og fortsatte med træet, da jeg kom hjem.

Jeg har faktisk en hel del af de kendtes snapchats.

Antoni fra antoni og jasmin: antonilion.
rihanna: badgalrihanna.
britney spears: britneyspears.
Justin bieber: canadiangoose.
Chris brown: chrismbrown89.
Antoni fra citybois: jeg mener det er edwardsk, men jeg kan ikke finde ham derinde.
Thor fra citybois: Leif112.
Harry styles fra one direction: h.estyles.
Julie zangenberg: Juliezangenberg.
kim kardashian: kimkardash.
Mileycyrus:mileyxxcyrus.
Loc: sgmd.
Shane fra shanes verden: shanebrox.
Tannaz fra xfactor: Tannaz.lilly.
Kanye west: themrwest.
zac efron: zacefron87.


Årh Asien sensation er stadig vildt-overdrevet-lækre.




Færdig.



Haha, til aftensmaden sad prudst ovenpå en bunke aviser og gloede på os.



Endelig xfactor.
























Uff..







Wow wow wow wow..


Derefter så vi brittish grammy award show. 


Kanye wests sang all day var bare cencureret over det hele, for jeg tror han bander rimelig meget i den sang. 
















HahHA, forstår i den?..
Det er ligesom med kjolen.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar