tirsdag den 3. februar 2015

Muge ud efter skole-Tirsdag den 3 februar 2015.





















 Læste lige lidt avis.



 Med en kop the.


Far kørte os op til bussen. 











Nu er jeg ved at være træt af denne sang, og jeg føler at den ubehager mig, på en klam måde.




 Idag kl 08:00 skulle vi mødes på sønderborg rensningsanlæg, for at have en guidet tur rundt på rensningsanlægget.
Jeg tog bussen til sønderborg, og mødtes med en fra min klasse, vi fulgtes ad, men var begge ret lost på vejen derhen.
Det er lidt pinligt at jeg har boet ved siden af sønderborg by i 20 år, og jeg anede ikke hvor rensningsanlægget var.
Så tit er jeg heller ikke derhenne ad.

Men vi kom da derned da vi kørte med 3 andre fra klassen.

Det var koldt, da vi skulle vente omkring 15 minutter udenfor..senere kom vi ind i et dejligt varmt rum, men skulle vente yderligere 15 minutter, før guiden kom..
Men det var faktisk interessant.

Vi kørte tilbage til skolen ved 10:00-tiden, og havde fri kl 14:00.

 Jeg tog med en fra min klasse i borgen, for at kigge.

De ting jeg fik købt kan i få at se i morgen, da jeg har haft for meget om ørerne idag, så jeg trænger lige til at slappe lidt af..:)
 Så skiltes vi ad og tog hjem.





 Og så gik jeg hjem.












Hjemme. 


 Lige da jeg kom hjem gik jeg ud for at muge ud hos hestene, da det var Alices tur i weekenden, men hun fik det ikke gjort, så det blev jeg nødt til, for det skal jo gøres.
Derpå sagt skalAlice gøre det for mig, næste weekend.












woow, Bruno, dine øjne:)..lyser..det var nok fordi jeg brugte en anelse blitz. 



























Hun ville bare gerne være med. 







 Nå, der er ikke mere halm, så det må jeg hente i morgen efter skole..men der er nok til i morgen.



Hønsene var gået i seng, da jeg var færdig. 




 Snakkede lidt med stribe , da det var deres spisetid.







 Stribe havde tag-selv-bord.


Prudst havde allerede fået mad. 






Førts der havde jeg egentlig fyraften, og kunne slappe af. 



Efter at kattene havde fået deres mad. 

 Smurte madpakke.
 Do you want some?..ofcourse she got some.





Jeg så lidt youtube, skypede med en,  snakkede på messenger med en hulens 
masse. 






 Nu er det blog, og kl 20:00 er der årgang 0,(sidste afsnit i år.)
 Lavede en smoothie.
 Hold da op, de så mærkelige ud.

 Den blev mpske en anelse sur, men god nok.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar