mandag den 23. februar 2015

Trist film-Mandag den 23 februar 2015.







 Jeg fik den underligste morgenmad ever.
Det sidste af mit yoghurt.

 Og det sidste af mit æblemos.


 Sønderborg.










 Vi skulle kun have idræt idag fra 08:00 til 10:30, da matematik var aflyst.


















 Frii kl 10:00.



 Jeg skulle hen og aflevere sweeney todd filmen på biblioteket.



























 Jeg fandt et par film jeg godt kunne tænke mig at låne en dag.




 Og så tog jeg hen i H&M, da jeg skulle kigge på noget nyt undertøj, men det er for privat, så det er der ikke nogen der ser....














 Så tog jeg bussen hjem.
























































 Der kom lige en fed massey fergusson traktor rullende forbi, med gylletank.

 Je ggik ind bagved vores hus, da jeg lige ville finde kattene, for jeg har savet dem hele dagen.


 Minnie.



















Stribe. 









Harald. 

















 Jeg lavede mig en hindbær smoothie.



 Og satte mig til at se the impossible.


 Sammen med kat.
AKA:
Pridst.

























Hhah, jeg har jo ikke spist min madpakke endnu, for vi skulle jo kun have idræt, så jeg spiste den da jeg så filmen.

 Og prudst sad og stirrede på madpakken i rimelig lang tid før jeg opdagede at hun gloede på den.












Ohh mmyy, den der film  the impossible var rørende, og trist..men den sluttede godt.

Den var baseret på en virkelig hændelse.
Den handler om en familie der overlevede tsunamien i 2004.

 Den rigtige mor hed maria belon.
 Her er den rigtige familie.
 Jeg fandt alle børnene på facebook.


 Hhahahah omg, hendes tunge!!
Hun slikkede sig om munden lige der.

Kun 4 % strøm, den må vidst hellere blive ladet op.



Jeg gik op på mit værelse.


 Det roder godtnok meget i øjeblikket.
 Men det skal jeg nu nok få bugt på, jeg hader nemlig rod og uorden.
 Jeg tog prinsessen med op.


 Jeg har allerede fået lavet en masse tøjsæt.





'












 Fodrede kattene.








 Smurte madpakke.
 Jeg havde bare idrætstøj på idag hele dagen.












Mor kørte mig op til busstationen. 

 Jeg ventede på bussen.



 Skuret er så klamt..







 Jeg ventede på at zumba skulle starte.









 Jeg elsker at sidde og se med på natholdets instagram.
de er såå sindsyg sjove.


























Far hentede mig. 



Vi skulle lige ind og handle på rema. 




Men far havde glemt sine penge så vi gik ud igen og handler en anden dag så. 






 Jeg lavede blog for igår.

 Spiste suppe fra igår.

 Så sporløs og klædt af.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar