torsdag den 12. februar 2015

Propmæt i Flensborg-Onsdag den 11 februar 2015.

 Igår aftes puttede jeg et par citroner og blåbær ned i noget vand, det var godt nok citron-agtigt.
Næste gang putter jeg ikke så mange i.

















 Efterfulgt af et bad.


 Og lidt tv med dyne på.

 Vi så tak for i aften.



 Og vågnede kl 06:00 på sofaen,  så mig, Ida og Alice var faldet i søvn i stuen.
Jeg tænkte at jeg ikke behøvede at gå op i min egen seng, da kl var 06:00,  så jeg fortsatte bare med at sove på sofaen.

Mor vækkede os kl 08:00.
 Vi spiste lidt morgenmad.























 Mor kørte os hele vejen til kruså busstation.

















Hver gang vi kommer til rinkenæs, så synger vi alle sammen den der sang.
Rapanden Rasmus fra rinkenæs sogn.

Her er et link til sangen:

http://www.danskesange.dk/showsong.asp?pageno=3&searchlevel=low&kategori=2&order=0&sstring=&ss1=&ss2=&ss3=&z=1&mykey=177

Vi plejer altid at kunne nå at synge den 4 gange, haha, det er en ting vi har.




 Vi var ankommet til kruså.

Og kørte videre til Flensborg i bus.























 Så var vi i Flensborg.





















 Vi gik madness i alle genbrugsbutikker vi så.
Haha, jeg tror vi var i ca 10 genbrugsbutikker.
































































 Uhh, yaa, hindbær og blåbær til mig.

















 OMG OMG OMG, det her er så seeejt.







 Jeg blev nødt til at prøve den.
Yoghurt med bountysmag.
 Okay, AD!
Den smagte IKKE særlig godt..jeg skal aldrig smage den igen.




 Der var et eller andet klamt chokolade  i bunden..Hvad sker der for det.







 Der var lige en genbrugsbutik vi skulle crashe.






 Hende damen der var i genbrugsbutikken var så sød.
Vi opdagede først at hun kunne engelsk lidt senere, så hele den tid vi var der snakkede vi tysk med hende, haha :)





Der var nogle enormt seje gamle pengesedler.
Ida købte en seddel hvor der stod 2 millioner på.
De var fra under revolutionen eller refusionen(jeg kan ikke rigtig huske hvad den tid hedder, sorry..) hvor tyskland pludselig lavede bunker af penge.








































 På et tidspunkt blev vi lidt sultne.
Alice havde anbefalet os at prøve noget der hed en dôner, så det prøvede vi.

Der var pommes frites.



 Og dôneren.


 Hold da op, hvor havde jeg ondt i maven, og følte mig fed efter det måltid..
Jeg er ikke vant til at æde så meget på en gang, så det var virkelig meget mad for mig.
 Så da vi gik forbi noget slik i en butik, kunne jeg ikke engang se på det..AD.








 Haha, vi prøvede en paryk på. det var ret sjovt..












Far gik os i møde, da han gerne ville hente os i Flensborg. 












 Vi gik ind på en cafe.





 Med mad over det hele..jeg var stadig vildt mæt, jeg kunne ikke tænke på det der lå på hylderne.




Jeg kunne dog godt klemme en kakao ned, det kan jeg jo så godt lide.

















 Og så tog vi hjemad.




















  




 Men vi skulle da lige ind i en ægte dansk butik i tyskland.
Den så faktisk ret dansk ud.











Endelig i bilen, vi var monster trætte. 





 Hjemad det gik.






Vi havde også været i Flensborg i lang tid. 



Jeg følte mig så træt og forædt, så jeg faldt i søvn på vejen hjem. 











Hjemme 18:30. 

 Mor havde lavet aftensmad..jeg kunne stadig ikke have noget.
 Alice har i lang tid gerne ville farve sit hår brunt..hun har aldrig farvet sit hår før.
Men hun havde købt noget hårfarve i Flensborg.

Her er hendes før hår.











Det jeg fik købt i Flensborg.
Blåbær.
Hindbærene spiste jeg.


 Noget til håret, så det giver volumen.


Noget shampoo.



Selvom jeg har så meget. 

 En ny tandbørste.

 Nogle blyanter.
 En halskæde i en genbrugsbutik.



Og en til. 















Alices hår før..Hendes hår er lysere, men lyset gør det mørkere end det er.

Hun gik ud på badeværelset og farvede det, og jeg hjalp lidt, så nu er hendes hår brunt.
Farven holder i 8 uger, men det er da blevet pænt, og anderledes.


 Jeg fik købt nogle sokker.


Da jeg havde nogle meget korte sokker på, og korte sko på, så min sko-kant skrabede hele tiden imod min hu, så det gjorde lidt av.

Det var meget behageligt at få en lang sok på så. 



 Og nogle nødder.
 Kan i huske da jeg sagde jeg ville poste det jeg havde købt i genbrugsbutikken i går..Det kommer her.

En fin og farverig trøje.



 En fin blazer.



 En sej jakke.








 Vi så det sidste afsnit af rigtige mænd.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar