søndag den 1. februar 2015

Hestene løb væk-Søndag den 1 februar 2015.











Idag kom prudst også op til mit vindue ved 06:00-tiden. 






 Jeg faldt i søvn igen, og vågnede ved 10:00-tiden.

 Denne her creme er den bedste hånd-creme ever.
Jeg har altid hadet creme, fordi jeg sys det var ulækkert, og klistret og fedtet..men denne her er ingen af delene, den er bare god, så denne her er den eneste jeg kan lide.

 Den kan købes i matas.
 Den er bare lidt dyr.

 Og så stof jeg op kl 11:00.





Pludselig da vi sidder i stuen kommer vores farmor ind til os, og siger at vores heste er løbet ud..og er rendt ud på en anden mark(vores nabos mark)..vi løber selvfølgelig derud, for de skal så hurtigt som mulig fanges, da vi bor ved en vej, og vi kan ikke have at der sker en ulykke.. 

Men vi kommer derud, og har et par stykker rugbrød, gulerødder og reb med, så vi kan få dem ind.

De løber bare rundt over på nabomarken, men når man arbejder med dyr, så er det meget vigtigt at bevare roen, for de er gode til at mærke hvis man ikke er rolig.

Jeg får et reb om bruno, og begynder at trække ham hjemad..pinkey er meget bange for fremmede og nye ting, så ham skal man ikke begynde at putte reb om, for det kan ikke betale sig.

Men jeg at når jeg først begynder at gå med bruno, så følger pinkey automatisk med, så heldigvis gjorde han også det, denne gang.

Og jeg fik dem ind i stalden uden bøvl:)


 Prudst er så nuttet.

 Jeg elsker hendes lille pote.

 Så begyndte det at sne igen.






 Jeg ser altid ud som en eller anden hjemløs, når det er weekend, og man ikke skal noget...haha..
 Alice skulle også lige se den der video af Justin Bieber.
 Her undskylder han.
https://www.youtube.com/watch?v=z9B8HP4Tf5s

Og her er interviewet.

https://www.youtube.com/watch?v=TPZbVUOgavw












 Morgenmad kl 13.00, here we gooo....
Jeg havde jo ikke tid til at spise morgenmad, da hestene tog sig en løbetur.





 Så lavede jeg blog for igår.


 Og goodiebox.

 Årh, kender i det når man hører en sang hele tiden, fordi man godt kan lide den??











Og så gik jeg mig en tur. 

























Minnie. 


























 Okay, jeg havde jo ikke mobil med ude, da vi skulle fange hestene igen, smen jeg kan da prøve at forklare hvor langt de løb.

Denne her vej, skal man krydse for at komme over på naboens mark, og den krydsede de.
Heldigvis er der sne go glat, så bilerne kører ikke så hurtigt.



 De løb over på denne mark, og næsten ned til midten af marken.






















































'





 Og så var jeg hjemme.












 Wooow, solen var mega pæn.









































Og hvem er der? 







 Kattene skulle have mad.
Harald var den eneste der var kommet.


Så jeg skulle lede efter de andre. 




































 Minnie.



Stribe. 












 Jeg så lidt youtube.

 Madpakke.

 Bad.




Prudst sover på mit skød og snorker lidt imens bloggen bloggen skrevet.
Nu vil jeg ind og se arvingerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar