tirsdag den 10. februar 2015

Grimer til hestene-Tirsdag den 10 februar 2015.



Kl 08:00 ville Stribe ind ad mit vindue. 














Og udforskede mit tøjskab.


























































 Mor havde bagt boller til os, og dækket et rigtig fint bord.














Jeg opdagede lige en ny sanger og sang.
Det her er dog den eneste sang jeg kan lide med ham.












 Lavede blog for igår.

 Og hørte musik.
















Mig og Ida havde lidt travlt, da vi skulle nå bussen. 
Alice ville ikke med, for hun har ikke buskort, så hun skulle betale 30 kr for at komme til sønderborg og yderligere 30 kr, for at komme hjem igen.

















 Ventede i busskuret.









I bussen.
Alle de billeder jeg har taget af mig op til bussen idag, er ikke særlig flatterende, jeg kan bare ikke tage ordentlige billeder idag... 











 Så var vi i sønderborg.








Vi skulle ind i petworld, og se om v i ikke kunne finde nogle grimer til hestene.















O så skiltes vi, da jeg skulle købe nogle fødselsdagsgaver til Ida.
Ida ville hen i genbrugsbutikken.










Færdig.
Og så gik jeg hen til plantorama, da jeg lige ville kigge derind. 


















 Jeg skulle lede efter hindbærplanter.
De har bare IKKE nogen NOGENSTEDER, jeg har ledt OVERALT.


 Derefter gik jeg hen til genbrugsbutikken.



 Det er en virkelig fin butik.








 Ida spillede lidt på klaver inden vi gik ud.






 Nu ville vi hjem.





 Det var heldigt at vi kun skulle vente de 10 minutter, før bussen kom.




Og så stod vi af, og gik hjem.'







 Det har været en virkelig dejlig dag idag, så vi tog vores solbriller på.











Da vi kom hjem, gik vi lige ud og tog grimerne på pinkey og bruno.






Bruno laver altid store øjne. 
















Og så klippede mig og Ida pinkeys hår.
Det trængte det også til.
Det går meget bedre når de har en grime på, så kommer man heller ikke til at stikke dem i øjet. 











Vi gik derefter ud og lavede hegn, da det skal opdateres tit og ofte.






















Vi fik hegnspælen op. 


































Harald lå ret sjovt.


































 Maaaaad.

 Farmor havde bagt mini-muffins, så dem skulle vi lige smage.
De var virkelig gode, som altid.



 I sønderborg fik jeg købt en mega fiin drikkedunk til 49 kr.









 Og i plantorama fik jeg købt jordbær, der er parret med ananas.




Og i petworld fik mig og Ida købt en urtepose til kattene, det får dem til at være rolige, men jeg sys ikke urterne dufter så meget.



 Alice havde lavet aftensmaden idag.



















Ida sad og så noget coldplay, og jeg lavede blog.























 Nu vil jeg ind og se noget tak for i aften med familien.

Det tøj jeg fik købt i genbrugsbutikken idag, vil komme på blog i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar