onsdag den 4. februar 2015

Danse og madlavning-Onsdag den 4 februar 2015.



















Da vi sad og så årgang 0 igår så posede prudst på en sød måde. 

































Jeg lå og fulgte med på den der chat med emma fra årgang 0 efter programmet.




  Det jeg fik købt igår var disse ting.
Et rigtig fint jumpsuit.
Fra hogm.



 Og vi var i glitter.


 En fin hjertehalskæde.





 Og matchende øreringe.




 Og gina tricot.
 En rigtig fin jakke til når det bliver lidt varmere, men stadig koldt.





 Næste morgen.





























På vej i skole. 









Frii.


 Jeg skulle lige i fakta for at købe tyggegummi.






 Og så tog jeg bussen hjem.
 Og da jeg havde sat mig ind i bussen, kom Ida gående ind i bussen, det var da en god overraskelse, så kunne vi sidde sammen.
 Og så gik vi hjem.








 Hjemme.

 Lige da jeg kom hjem, gik jeg ud for at hente halmballer til hestene.












 Harald er en god hjælper.

Han ligger sig bare ned og dovner den af. 






Færdig. 




 Hønsene sad bare og lavede sjove lyde.

 Dygtige høns vi har os.
 Minnie og Harald fik lige lidt mad, da de var sultne.


Ida havde købt romkugler til kaffen.







 Så fik vi lidt the.



Må jeg få en romkuuuuuuugle????, hva hva hvaaa. 

















 Det var sååå koldt udenfor, så jeg fik tændt op.


 Jeg lå mig ned ved varmen,.. årh, den der følelse af varme der varmer en, ligesom når man ligger på stranden om sommeren..













 Jeg så lidt youtube.





Fodrede kattene. 
















Lavede tyrkisk the. 

 Og varmede mig lidt mere.



















 Jeg havde en passager med mig.


 Så lavede jeg lidt aftensmad.
Skar lidt løg.
 Bacon.


 Oksekøb.
 Nudler.

 Dækkede bord.
 Jeg dansede rundt og sang med på sangene i radioen, og prudst var bare like"øh, hvad laver du"























 Haha, på et tidspunkt glemte jeg nudlerne, så de var ved at brænde på.
Jeg skal nok ikke danse rundt så meget, men det var sjovt.







 Salat.






'
 Spisetid.







Efter maden vaskede jeg en hulens masse potter og pander op. 

 Tog idrætstøj på.









 Køkkenet skinnede.


 Så tog mig og Ida til zumba.
 Fra kørte os.

















'


Så var zumba slut, næste gang er der jo ferie. 




 Far hentede os.
 Lavede madpakke.



 Lækker fyr på min skærm.



Nu vil jeg i bad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar