mandag den 2. februar 2015

Dejlig brændeovnsvarme-Mandag den 2 februar 2015.




 Vi så jo arvingerne i går.









 Næste morgen.



















 Jeg hører denne sang om og om igen..
 Sønderborg.
 Ja, jeg havde fuldstændig glemt at vi skulle have temauge i denne her uge, så jeg havde slæbt mit idrætstøj med i skole, i den tro at vi skulle have idræt...det fandt jeg først ud af da jeg var steget ud af bussen,..årrhhj!..












Ved 10:30-tiden skulle vi have et foredrag i salen om bæredygtighed, da vi har tema om bæredygtighed.

Noget af det var interessant, men der var altså også meget der var uinteressant.


 Vi har fri kl 14:00, i denne uge, når vi har temauge.
 Så jeg gik hen til biblioteket, da jeg skulle aflevere en bog.























Kvittering fra aflevering af bogen.



Og så gik jeg videre, da jeg skulle vente på at Ida fik fri kl 15:00.



Så jeg gik i borgen.



































 Og så gik jeg bare en tur rundt i sønderborg,for at trække tiden ud.







Og så hen til Idas skole. 

















 Someone said thunder storm?? my hair was blowing in the wind.







 Mig og Ida gik ind i kvickley igen, da Ida ville på en spontan roadtrip til åbenrå, og jeg skulle jo hjem, for jeg skulle jo til zumba, ellers havde jeg taget med.

 Jeg købte 2 kager til os, inden hendes bus kom.

 De hed Sarah Bernhard kager.
 De var sindsyg gode.

 Vi vandrede over mod bussen.

 Jeg tog bussen hjem, og Ida tog bussen til åbenrå.




 Og gik hjem.














Det var SÅÅÅÅ koldt at gå hjem idag!! 

 Endelig hjemme.
 Hahah, Harald din lille sniger.
Han sidder næsten omme bag muren.








 Prudst vil bare gerne ind.


 I sønderborg fik jeg købt smoothie.

 Og en  hårkur.







Jeg snakkede lidt med Harald. 

















 Jeg frøs stadig, så jeg lagde mig ned til brændeovnen på et par puder.
DEJLIIIIGT!!


 Hvem der?
Søde lille kat.:)







Jeg gav mig til at læse en venindes historie.
Det var dejlig afslappende at ligge og få varmen imens man læste. 

 Så skulle de kære små have mad.
 Jeg fik idrætstøj på.



Far kørte mig op til bussen. 


 Inde i bussen.







 Så var zumba færdigt.
Næste gang er der jo ferie, så der er ingen zumba.
 Far hentede mig.
 Da jeg kom hjem smurte jeg madpakke.

 Tog et bad med ansigtsmaske.




 Hahah, hvor klamt...

 Og hårkur.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar