søndag den 8. februar 2015

Sov (meget) længe idag-Lørdag den 7 februar 2015.


Jeg havde sat mit ur til kl 08:00, men jeg lå bare og gloede på min mobil, sov og stirrede i loftet.
Jeg havde egentlig ikke lyst til at stå op, for det var meget afslappende at vide at man havde ferie lige om snart, og at man ikke havde noget man skulle idag. 





 Jeg fik også læst lidt i min bog.








 Og så stod jeg op..øh, ja, der var kl 14:00.
Men det var så dejligt varmt og afslappende bare at slappe af.
 Jeg lå bare og tænkte på alt muligt.
Mærkede den varme dyne, foretage sig intet, høre blæsten udenfor.

Vi har en fodboldbane ikke så langt fra vores hus, så jeg lå og hørte på stemmerne på dem der spillede fodbold. 


Sådan nogle dage har man bare brug for engang imellem.
lade alle sine bekymringer slippe ud, tænke over livet, på de dårlige og de positive ting, man har oplevet. 















 Alice var igang med at bage.
Ida og Alice sov også til de 13:30-stykker.

 Og hørte hendes kanga-musik på com..

 Jeg lavede blog for igår.
 Så youtube.
 Ida ville gerne lære og vaske tøj, så jeg viste hende hvordan man skulle gøre.
Så dette var hendes allerførste tøjvask.

Sagde hej til de 2.



Det bliver altid nogle underlige billeder, fordi lyset er ret dårligt i stalden.













 Uhh, Alice har talent.

 De blev monstergode.

 Varmeeee.






 Ida lavede aftensmaden.
 Mig og prudst hyggede os.







 Aftensmaden.




 Dronningen i det rette palads.














 Årh, jeg har fundet den perfekteste valentines sang ever.











 Danmark har talent.






 Derefter så mig, Ida og Alice noget tysk schlager-musik, haha, det er så afslappende.
Vores mormor hører stort set ikke andet, så det er vi bare vokset op med.
Jeg føler jeg kan slappe af, når jeg hører det, haha, for det er bare så sjovt.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar