mandag den 23. februar 2015

Katteparty-Søndag den 22 februar 2015.

 Da jeg vågnede var der noget mega smukt frost på ruden.


Jeg havde en mega ubehagelig drøm i nat.
Jeg drømte at jeg havde et hul i mit højre bryst, og hvis man kiggede ned i det, så så man en hel masse bobler, der lignede kaviar.
Og hvis man pustede ned i det, så fløj der nogle brune flotte fjer, med sølv-glimmer på, op ad hullet.
Og en sjælden gang, kom der nogle biller med vinger flyvende ud af hullet.

Jeg vågnede ved at jeg havde det varmt, og at jeg følte der var biller over det hele på mig.
Ret klamt. 





Jeg havde sat alarmen til kl 08:00. 

 Stribe ville ind ad vinduet.
 Og lige bagefter kom prudst.



































 Og så stod jeg op.















 Vi fik søndags-morgenbord.











Og så lavede jeg matematik aflevering. 

 Men jeg havde slik, så det gjorde ikke noget.

 Lorte matematik..

















 Jeg får det mentalt dårligt at kigge på matematik.

Jeg kan sidde i 30 minutter og stirre på opgaven, uden at tænke.

Jeg er så bange for at jeg ikke kan bestå hf, pga at jeg er så dårlig til matematik, for jeg vil så gerne fortsætte på hf og færdiggøre den, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, hvis jeg ikke kan fortsætte pga en dum karakter i matematik.


Derimod elsker jeg dansk, tysk engelsk og idræt.

Men tal.. fokking nej..


















 Jeg satte mig til at se sweeney todd.































Med kat. 









'
Min mor havde bagt boller, så vi sad og fik kaffe, imens vi så sweeney todd.














Jeg gik op på mit værelse.
  








Tændte op for Lionel Richie. 


 Stearinlys.

 Tog alt mit tøj ud af skabet.
 Trøjer, jakker, blazer.
 Kjoler, jumpsut.

 Bluser.

 Bukser.
 Leggins og tynde bukser.
 Nederdele.
 Shorts.
 Bælter.











Jeg lavede lidt tøjsæt, så jeg kan have det klar, og ikke have så mange tøjkriser som jeg har. 


 Til aftensmad fik vi suppe.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar