søndag den 15. februar 2015

Katte-selfies-Søndag den 15 februar 2015.



 Prudst vækkede mig igen 06:00.

 Det er virkelig så hyggeligt inde i min lille hule.

















 Prudst hygger sig på puden, jamen hun er bare så sød:)

 Og så stod vi op.


































Og fik søndags morgenbord.


 Det var min tur til at muge ud hos hestene idag.










 Hahaha, de er  så nysgerrige de høns.









 Bruno.







 Gå igang.



 Ida løb rundt med Pinkey og Bruno ude på marken.















 Nyt halm skulle hentes.

 Harald sad og kiggede på mig.








Det er altid dejligt at ligge og rulle rundt i det. 











 Nuuurh, Harald.

















 Og så kom Minnie.





 Og legede med Harald.














 Done.


Ja, så trak jeg rundt med dem.
Pinkey er en meget sky hest, så dette her er en kæmpeskridt for ham at stå med grime og endda et træktov, han er en meget fri hest.

Jeg er stolt af min dreng:) 

 Jeg er også stolt af Idas dreng Bruno, selvom at han er mindre sky end Pinkey og bare er ligeglad med at vi tager grime og træktov på ham.














 Åh, Minnie Emanuel.















Jeg sad og så den video som jeg og nogle fra min klasse lavede da vi havde temauge. 











Jeg skal have læst denne bog til den 17 jeg mangler dog kun 8 sider, så det når jeg nok..den er bare så hammerkedelig.
Vi læser den i dansk.  
















 Mormor og faster kørte hjemad, jeg savner dem allerede.













 Min mor klippede lige mine hårspidser.
Det var ikke meget hun klippede af, men det ville jeg heller ikke have.
Hun laver altid en fletning, når hun harklippet mine hårspidser.







 Og så rullede jeg mig en tur på rulleskøjter.
Gud, hvor der blæste meget.













Havde dog ikke høretelefoner i, det er for farligt, hvis man ikke kan høre bilerne. 

























 Elsker den sang.
 Hjemme.





 Hvor smukt skrevet.












 Hun er en lille sniger, der sidder på stolen.


 Kattene skulle have mad.













Så er der blog. 

 Jeg så de vilde huse.



 Prudst sidder trygt på mit skød.








Nu er der arvingerne og smøre madpakke, for der er jo skole i morgen.
Ferien slutter jo i morgen for mig, Ida og Alice.

Vores far har for første gang i ca 6-7 år fået ferie, endda i 2 uger!, så det er ret vildt.
Han er jo landmand, så han har arbejdet hårdt, og der er ikke så meget ferie i den branche:)
Jeg glæder mig på hans vejene, for han har hårdt brug for det, da han har mange projekter at lave, og det har han fuldt ud fortjent ^^

Nu er jeg meget træt, og mandpakken smører ikke sig selv.

Idræt er aflyst i morgen, så jeg skal først til matematik 10:45 i morgen, dejlig start efter ferien.

Jeg kan bare godt lide idræt, så det er lidt ærgeligt, men dejligt.,.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar