onsdag den 18. februar 2015

Nyt trægulv-Onsdag den 18 februar 2015.

Tillykke til min bedstefar som har fødselsdag idag:)
Desværre gik han bort i 2004, og jeg savner ham meget..
Igår efter skole var jeg lidt i borgen sammen med en fra min klasse, vi var også inde i en genbrugsbutik, og da vi kom forbi en anden butik, som jeg ikke kan huske hvad hedder, så var der gratis bøjler, så jeg tog lige et par stykker.
 Jeg fik købt nogle fine leggins med læder.



 Og nogle fede bukser.



 Næste morgen..idag, havde jeg lide tid til at tømme opvasken.


Sønderborg. 










 Efter engelsk,havde vi jo fri, som vi plejer 10;45.
Men jeg og nogle andre lavede studiegruppe så vi sad og lavede et par lektier i noget tid efter skole.

 Kakao.
 Det er vores kantine.
 Der er nogle ret fine billeder.




Og så gik mig og en fra klassen ud i byen. 

Vi var lige inde i en genbrugsbutik, og derefter biblioteket, da jeg skulle aflevere en bog.
Og forlænge filmen om frankrig, da jeg ikke kan finde den, den er blevet væk, og jeg vil ikke have en bøde.

Jeg fandt 2 bøger, som er på engelsk, jeg gerne vil låne en dag.
Jeg skal bare lige læse de andre bøger jeg har gang i færdigt.


Og så sagde vi hej hej, for mor kunne godt hente mig, hun var i sønderborg, da vi skulle have en varmeplade til brændeovnen.
Jeg gik hen til Idas skole.




Og vi kørte alle tre hen til pejsebutikken. 












Og kørte videre til netto.






















Derefter kørte vi hjem.



På netto fik jeg købt disse cola-slik.
Jeg sys de var nuttede.

Og green juice.


Duftlys.





Uh, far har fået lagt ret meget gulv i stuen nu.
Det ser ret flot ud.
I genbrugsbutikken fik jeg købt.
En fin trøje.

Med hat.

Og en rigtig fin blazer.





Nå, der er ikke mere træ, så jeg måtte igang.











 Jeg havde glædet mig så meget til at komme ud og cykle en tur i det gode solskinsvejr, men når mor vil have jeg skal save træ, så SKAL jeg save træ.









Og hesten fik en lille gulerod til slut. 

 Færdig.


 Årh, de er så nuttede.






Jeg klædte om til idrætstøj. 










Fodrede kattene.



Og så cyklede jeg mig en tur.






































 Det var dejligt at komme ud og cykle lidt igen.
Jeg mener det er max 6 måneder siden, for jeg dur bare ikke til at dyrke motion udenfor i koldt vejr, jeg frosser simpelthen fast.








På vej hjem tog blæsten og regnen fast, så jeg slappede bare af, og tog det stille på vejen hjem, for racercykel og blæst er ikke en god kombination, da racercykler er meget tynde og vinden tager let fat i dem. 




















 Hjemme,










'









































Lavede et par kopper the. 


 Nu er gulvet på, det er så fedt.



 Høj kvalitet.

 Jeg sad og slappede lidt af ved brændeovnen.


Og så youtube. 





 Aftensmad.


 Smurte madpakke.
 Nuur, lille skid.:)
 Hun får altid lidt pålæg fra min madpakke, når jeg smører madpakke.



 Mig og prudst havde pudeparty, og slappede af.



























Mor kørte os til zumba. 






Men der stod en seddel på døren at det var aflyst pga sygdom..øv, jeg havde ellers glædet mig til zumba idag. 



Mor var heldigvis ikke kørt hjem endnu, så vi kørte hjem. 



Jeg hældte noget green juice op. 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar