tirsdag den 17. februar 2015

Matematik er dræbende-Tirsdag den 17 februar 2015.
























Ryddede lidt op. 

 Ej, hvor dejligt, nu er der lyst, når vi skal gå op til bussen.
 Glæder mig til at varmen kommer.



 Sønderborg.













 Frii.
Dansk.
I geografi fik vi heldigvis nemme lektier for.
 Jeg gik ind i borgen sammen med en fra min klasse, der fik jeg købt et par bukser, i H&M, men det kommer på bloggen i morgen.

Og ved 15:30-tiden tog jeg bussen hjem.




 Og gik hjem.




 Hjemme.


 Min far har fået en ny mobil, og det er en af de der seje, giga store mobiler.
 Den er ret sej.
Men den er alt for stor til mig.




 Den tager vildt gode billeder.





 Mega sej æske.
 Min mor har satdig denne her sag, og hun elsker de, så den vil hun ikke af med.
Vi har 2 af dem, den ener er mors, den anden bruger vi til vores bed and breakfast.
 Jeg har også haft sådan en engang, men det var min nummer 2 mobil jeg havde.


 Vi fik en chokolade-påskehare fra farmor.

 Min far har fået fjernet fliserne, fra der hvor vores kakkelovn stod, nu skal gulvet bare spartles.

 Og så gik jeg igang med min matematik-aflevering.

 Jeg HADER matematik, det er forfærdeligt..


 Kan i se mit hadefulde udtryk.






 Mad til kattene.







 Fortsættelse på matematikken.







 Den nye goodiebox ser mega sej ud.

 Sammen med prudst.

 Hun gør alt bedre.


 Jeg udforskede frividen grundigt.


 Og gik i stå, så jeg så en dokumentarfilm.'Jeg elsker dokumentarfilm.
Den hedder drengen, hvis hud faldt af.

Hvis i let kommer til at græde, så lad være med at se den..Selv jeg sad med tårer i øjnene, jeg havde ondt af ham..Han er en fantastisk medfølende dreng.







 Og fortsat med matematik.
Det er en lang process.
 Jeg tog et billede på fars nye mobil, kameraet er FANTASTISK.

 Mobilen er så stor i forhold til en skole-notesbog.

 Jeg skulle aldrig have givet mig til at se superdyrlægen.

Jeg holder rigtig meget af dyr, og drømmer om at være med til at redde en masse dyr en dag..jeg lod mig rive for meget med af denne dokumentar..men jeg skal se de andre 3 afsnit når de kommer på dr.dk.

Ham manden i denne dokumtar, er vidunderlig, jeg har så meget lyst til at møde ham, og arbejde med ham..

 Jeg tudede engang imellem..










 Se, han elsker dyr, han er en fantastisk dyrlæge, gid jeg kendte ham.
I wanna be him, han er mit forbillede.







Nu er der madpakkesmørring, og i seng:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar