mandag den 16. februar 2015

1 skoledag efter vinterferien-Mandag den 16 februar 2015.


















Igår aftes så vi arvingerne. 





















 Hver piges dilemma, er at have tøjkrise.
Det havde jeg nemlig igår.





 Man står og prøver en million bluser, og kan ikke beslutte sig.









 Idræt var jo aflyst idag, så jeg skulle først møde til matematik 10:45..men jeg stod alligevel op kl 07:30.
 For der kom prudst op.






 The.
 Jeg så noget om mennesker med specielle evner.

 Og spiste morgenmad.


Jeg lavede krøller i mit hår, da mit hår var MEGA elektrisk.




































Og så så jeg sporløs.










Mig og far kørte til Augustenborg, da jeg skulle aflevere et tapetbord.
Der stod ikke åbningstider på deres hjemmeside, så vi håbede de havde åbent kl 09:00, for jeg skulle nå en bus 09:53. 







Årrh, de åbner først kl 10:00... 


 Nå, så satte vi det bare udenfor deres butik.
 Med en seddel, hvor der stod at jeg havde afleveret det.


Og så kørte vi hjemad. 



 5 minutter senere gik jeg op til bussen, med en bolle i hånden.

















Jeg glædede mig faktisk rigtig meget til at komme i skole igen. 




 Jeg ventede på bussen.













 Årrh, jeg elsker når den sang kommer.
gid man kunne høre den flere gange, men jeg gider ikke at have premium.











 Sønderborg.













 Frii:)

Vi fik en matematikaflevering til mandag aften..åaargh ;/



Tog bussen hjem, og stod af i byen, da  jeg skulle hente  min goodiebox.





























































 Hjemme.

 Jeg fik ikke spist min madpakke idag, så den spiste jeg da jeg kom hjem.









 Med en lille skid.








 Jeg så sporløs.









 Vi flyttede alle tingene ud af stuen, da far vil til at lægge gulv på.


















 Skiftede til idrætstøj.








 Far kørte mig op til bussen.


 Da jeg kom hen til zumba-skolen, læste jeg bogen færdig, som vi skal læse til i morgen i dansk.












 Zumba var færdigt, og far hentede mig.
 Vi var lige på fakta, og købe rugbrød og appelsiner.


 Jeg fik købt æblemos.
 Og yoghurt.





Drengen i fakta, er simpelthen så sød, han er der hver gang vi handler efter zumba, nuuurh:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar