tirsdag den 24. februar 2015

Knaldperler-Tirsdag den 24 februar 2015.






































 Sønderborg.








 Friii.








Jeg gik ind i borgen for at vente på en bus, da jeg ikke kunne nå den første. 




 Og så tog jeg bussen hjem.


















Og gik hjem. 















 Hjemme.




 Forårs-tegn.
























 Jeg var så træt at jeg hvilede mig lidt på mit værelse.














 Og trykkede de der knaldeperler, der siger en sjov lyd, når man trykker på dem.





Og hørte musik.


 Fodrede kattene.





Lavede aftensmad..jeg var så sulten.
Løg.


 Kyllingen nuggets.
 Risblanding.

 Jeg dækkede et fint bord.




 Ryddede op i køkkenet.







Smurte madpakke, med denne lille skid.






 Tid til blog og youtube.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar