lørdag den 14. februar 2015

Fandt min konfirmationssang-Fredag den 13 februar 2015.

 06:37 kom denne ninkypoop op på mit værelse.

 Og så stod jeg op kl 08:00.


Jeg vil se om jeg ikke kan finde en skomager i sønderborg, og spørge om min sko kan reddes, men jeg har også købt dem i en genbrugsbutik.


For de kam jo stadig bruges.





OMG!, jeg fandt min konfirmationssang.
Den er så søød.













Prudst snorkede bare derudaf.



 Jeg fik ryddet lidt mere op på mit værelse.





Kasserne fik jeg rykket lidt op på skabet.

Nu skal jeg bare have mit myggenet op.




Så gik mig og prudst nedenunder.
Jeg ordnede lidt vasketøj.


Så til hønsene. 





Og hestene.
Min cykel trængte til at blive vasket, så den vaskede jeg.


Looking good and stylish.
Årh, jeg glæder mig til at vejret bliver bedre, så jeg ordentlig kan cykle rundt.




















Jeg havde en challenge til mig selv, og det var at gå rundt i de her sko hele dagen.

Se hvor fint den står derude.

Nu skal vasketøjet bare ordnes.

Jeg vaskede mere tøj.
Som skulle hænges op til tørre.

Mig, Idaog Alice ryddede grundigt op i huset, da Ida har fødselsdag i morgen, og vi får gæster.
Alice til venstre..Ida i midten og Mig til højre.
Der blev spejlblankt.







 Prudst sov bare fra det hele.






Vi hyggede os lidt indimellem.













Ida svingede en kost.


Der blev tændt op.












Prudst gør ikke andet end at glo på os, når vi kommer forbi, men det er jo så sødt.














Jeg gik mig en tur.

















Årh, denne sang er bare minder.

























Min mobil valgte at dø midt i det hele, så jeg havde ingen musik på den sidste del af gåturen, men det gjorde ikke noget, for det var også dejligt.

Men det blev en dejlig tur på en time og 20 minutter.

Og jeg var hjemme 17:20.

Ja, den døde på 30% strøm, det gør den nogengange men sjældent.


Kattene skulle have mad.





Far hjalp med at skrue en krog op i loftet, og få mit myggenet op.
UUUUHHH, det er en rigtig fiin hule nu.






Kasserne kom op på skabet,så nu er der 2 nye huller til alt mit skrammel.



Jeg fik alt mit shampoo derop.
Og parfumer.

Vi så xfactor.













Jeg sys det var den rigtige der gik ud.
Det var Nanni.

Derefter så vi grammy award.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar