mandag den 31. marts 2014

Mandag.31.3.2014.

Var så træt her til morges- gad næsten ikke op, men op kom jeg :D




 Jeg fik ændret min tandlægetid, så nu er det på tirsdag den 15 april kl 10:30, lige i min påskeferie- jeg mener nok at mine søstre skal i skole der, så jeg vil eventuelt tage med dem i skole om morgenen, når de tager bussen, og så bare gå lidt rundt inde i sønderborg indtil jeg skal til tandlæge :)
 Sprøjtepraktik de første 4 timer af dagen idag.
Vi fik kørt masser af traktor igen idag-det er så morsomt-jeg ville ønske vi kunne køre mere traktor.

 Jeg elsker skolens gartners traktor-jeg ved godt det er lidt creepy stalker-agtigt at tage et billede imens manden er der på-men jeg blev bare nødt til det-sådan en traktor må jeg eje en dag.
 I plante-timen var klassen ude og sætte disse 2 pinde i rapsen, for at se hvor meget de gror på en uge, så i næsteuge skal vi se til rapsafgrøderne igen.

 Denne chokolade makes med sick-ad, den smager alt for meget af mørk chokolade, og det er ikke lige min favorit.
 Jeg var ude og køre lidt valtra idag-skøn og meget nem traktor at køre.
 Youtube-hygge, og nu er det sengetid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar